به گزارش خودروکار، سیدرضا حسینی ضمن اعلام این خبر گفت: با اعمال مجدد تحریمها تلاشهای این مجموعه برای تامین به موقع قطعات و لوازم یدکی استاندارد و مقابله با بازار قطعات تقلبی صدچندان شده است.
مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو با اشاره به گستردگی شبکه خدمات این شرکت در سراسر کشور و دشواریهای تامین به دلیل وجود تحریمها، گفت: امیدواریم با جایگزینی منابع جدید داخلی و خارجی و پیشبرد راهکارهای متفاوت، بتوانیم نيازهاي حوزه خدمات پس از فروش را به بهترین شکل ممکن برآورده کنیم.
وی در این خصوص گفت: با برخي از سازندگان داخلی مذاكراتي صورت گرفته تا قطعات خود را با نظارتهاي كيفي ايساكو در فرآيند توليد، در اختيار اين شركت قرار دهند تا در شبكه توزيع قرار گيرد.
حسینی درباره وجود قطعات تقلبي در بازار به مشتريان هشدار داد و گفت: مشتريان میتوانند با استفاده از موبايل اپليكيشن ايساكو به صورت وارد كردن كد و يا اسكن باركد، از اصالت قطعه اطمينان حاصل كنند.
وی ادامه داد: کمپین «اشتباه نگير» برنامه ايساكو در سال 98، با محور اطلاعرساني و آموزش مردم براي تشخيص و تميز قطعات اصل از تقلبي است كه از طريق تبلیغات محیطی و يا فضاي مجازي در اختيار مشتريان قرار میگيرد.
وی در ادامه گفت: در حوزه امدادرساني نيز هموطنان علاقهمند به بهرهمندي از خدمات امدادخودرو ايران هستند و درحال حاضر بسياري از خدمات امدادخودرو در محل توسط امدادگران با قيمت مصوب و كيفيت مطلوب ارايه میشود. حسيني همچنین به امکانات متنوع اپلیکیشن ایساکو همچون نوبتدهی و دریافت خدمات امدادی بر اساس موقعیت مشتریان نیز اشاره کرد و آن را از دلایل افزایش میزان رضایت مشتریان بر شمرد.
مديرعامل ايساكو تنوع خدمات را مزيت رقابتي شبكه خدمات پس از فروش ايرانخودرو خواند و گفت: خدمات ايساكو آسايش و آرامش خاطر مشتريان را به همراه دارد، هر چند به خاطر گستردگی این شبکه خدماتی در سراسر کشور، ممکن است کاستیهایی نیز وجود داشته باشد، اما ايساكو همچنان پر تلاش در مسير رشد و ارتقا حرکت خواهد کرد و با تمام توان در مسیر افزایش روز افزون رضایت مشتریان گام برخواهد داشت.
منبع: ایکوپرس
انتهای پیام/