کد خبر: ۲۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

برنامه های راهبردی جنرال موتورز برای سودآوری بیشتر

شرکت جنرال‌موتورز پنج سال گذشته را صرف ایجاد راهبردی برای سودآوری در آمریکای‌لاتین و کشورهای در حال توسعه کرده و اکنون زمان نمایش این راهبرد فرارسیده است.
به گزارش خودروکار، بزرگ‌ترین خودروساز آمریکایی بنا دارد تا دو شاسی‌بلند کوچک را با نام اختصاری «جی‌ای‌ام» معرفی کند.

این دو مدل قرار است جزو مدل‌هایی باشند که جی‌ام پیش‌بینی کرده است تا سال ۲۰۲۳ یک‌پنجم از فروش آن را به خود اختصاص دهند.

این نخستین شلیک از توپخانه‌ای ۵ میلیارد‌ دلاری است که جی‌ام‌ براساس آن قصد دارد خودروهای مدرن خود را به‌طور سالانه به مشتریانی بفروشد که اکنون توانایی پرداخت هزینه‌ خودروهای این شرکت آمریکایی را ندارند.

اما جی‌ام امیدوار است که با معرفی سری جدید خودروهای خود و افزایش درآمد مشتریان در بازارهای در حال توسعه این افراد نیز بتوانند لذت سوار شدن بر محصولات جنرال‌موتورز را تجربه کنند. بزرگ‌ترین خودروساز آمریکا اعلام کرده است که درنهایت توانسته است تا راهی را برای معرفی محصولات ارزان‌تر در این بازارها پیدا کند.


منبع: دنیای اقتصاد

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار