کد خبر: ۲۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

خط قرمز ايساكو رضايت مشتريان از خدمات نوروزی است

خط قرمز گروه صنعتي ايران خودرو در نمایندگی هاي فروش و خدمات پس از فروش رضایت مشتری است.اين گروه صنعتي در ايام نوروز برنحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزي نظارت كامل داشته است .
به گزارش خودروکار، برهمين اساس گروه مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که از آغاز تعطیلات نوروز به منظور نظارت بر حسن ارائه خدمات به هموطنان به برخی استان‌ها و شهرهای کشور سفر و به نمایندگی‌های مجاز، امدادهای جاده‌ای و سایر مراکز خدماتی ایران‌خودرو سرکشی کرده بودند، امروز پس از سفر به سیستان و بلوچستان، کرج، قزوین، زنجان، گلستان و توابع، به تهران رسیدند و از نزدیک  به بررسي ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزي پرداختند. 
بازدید از نمایندگی‌های این استان به دلیل این‌که مبادی ورودی استان تهران در ایام تعطیلات مسافرپذیری بالایی دارد و گذرگاه عبور به شهرستان‌های اطراف نیز هست، بیش از پیش زير ذره بين و نگاه تزبين مردم قرار دارد.  
به طور کلی بازدیدها هاي نوروزي به منظور نظارت و تسریع در ارائه خدمات با کیفیت به مسافران و همشهریان توسط مدیران ارشد خدمات پس از فروش در ایام تعطیلات صورت گرفت .

منبع: ایکوپرس

انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار