کد خبر: ۲۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
وزیر صنعت، معدن و تجارت در راهپیمایی چهلمین سالگرد انقلاب:

حضور مردم در ۴۰ سالگرد انقلاب با شکوه‌تر از گذشته است

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حضور با شکوه مردم در ۴۰ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از نظر تامین کالای شب عید برای مردم هیچ مشکلی نداریم و کالا به وفور و حتی مازاد تقاضا در بازار وجود دارد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، رحمانی وزیر صنعت در خصوص حضور مردم در ۴۰ پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: حضور مردم پرشور‌تر از قبل و با همان شور و عشق و از نظر کسرت بیشتر شده است.

وی در ادامه افزود: ایمان مردم به اسلام و کشور و انقلاب بسیارعمیق و بخاطر برخی مشکلات از حضور در این مراسم‌ها صرف نظر نخواهند کرد و حضور در این راهپیمایی نوعی رفراندوم است که هر سال برگزار می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به خبر خوش برای بخش تولید و اشتغال در کشور تصریح کرد:برای حفظ تولید و اشتغال موجود ۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش به واحد‌های تولید اعطا می‌شود تا تولید و اشتغال موجود حفظ شود.

رحمانی تاکید کرد: این تسهیلات اعطایی بر مایحتاج و زندگی مردم تاثیر مستقیم دارد.

وی در خصوص تمهیدات برای تامین کالا‌های ضروروی مردم در شب عید گفت: همه تمهیدات برای شب عید انجام شد و ذخیره کالا توسط وزارت جهاد صورت گرفته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در توضیح شرایط واردات گوشت اظهار کرد: با توجه به کمبود گوشت در بازار‌های داخلی واردات این محصول در حال حاضر با تمهیدات تمامی سازمان‌ها به مقدار بسیار زیاد به بنادر کشور صورت گرفته و در حال روند برای ترخیص و ورود به بازار است.

رحمانی خاطر نشان کرد: از نظر تامین کالای شب عید برای مردم هیچ مشکلی نداریم و کالا به وفور و حتی مازاد تقاضا در بازار وجود دارد هر چند که قیمت‌ها تا حدودی افزایش داشته است.


انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار