وی افزود: شرکت همگام خودرو با درک
اهمیت وجود یک مجموعه تخصصی و جامع خدمات خودرویی با تجهیزات مدرن و
نیروهای فنی ماهر، تمرکز خود را به ارائه خدمات تخصصی با کیفیت، مشاوره
تخصصی در مورد مراقبت از خودرو و فرهنگسازی جهت ارتباط مؤثر کارکنان با
مشتریان معطوف داشته است.
سلاجقه اظهار داشت: ما آگاهیم که برای جلب اعتماد مشتری، نیاز به برنامهریزی مدون، نوآوری و ارائه خدمات متفاوت داریم، مشتریان ما بسیار هوشمند هستند و وقتی که تصویر ذهنیشان از یک خدمت مثبت باشد، در تصمیم آنها برای دریافت خدمات یا خرید محصولات بعدی مؤثر خواهد بود. در این راستا به نظر میرسد توسعه خدمات تخصصی تعمیرات خودرو و راهاندازی مرکز خدمات تخصصی گیربکس اتوماتیک تعمیرگاههای مرکزی ایران خودرو در بهبود تصویر ذهنی مشتریان تأثیر حائز اهمیتی دارد.
وی گفت: تلاش ما بر این است که در تعمیرگاههای مرکزی ایرانخودرو با تقویت فرهنگ خدمترسانی، ارتقای استانداردهای تعمیرگاهی و بهبود کیفیت خدمات در جهت خلق ارزش برای مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو و افزایش رضایتمندی آنها گام برداریم.