کد خبر: ۲۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
در راستای افزایش رضایت مشتریان حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو:

سومین مرکز تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک آغاز به کار کرد

شرکت همگام خودرو، در راستای ارتقای خدمات کیفی و کمی تعمیرات تخصصی خودرو در تعمیرگاه‌های مرکزی ایران‌خودرو و افزایش رضایتمندی مشتریان اقدام به راه‌اندازی مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه مرکزی شماره یک نمود.
به گزارش خودروکار، بابک سلاجقه مدیرعامل شرکت همگام خودرو با اعلام این خبر گفت: با ورود تولیدات جدید بر پایه تکنولوژی‌های پیشرفته به بازار خودرو، اهمیت توسعه خدمات تخصصی حوزه خدمات پس از فروش نیز بیش از پیش نمایان شد. در این راستا تعمیرگاه‌‌های مرکزی نیز براساس ماموریت ابلاغی شرکت ایساکو ضمن ارتقای سطح آموزش کارکنان با ایجاد زیرساخت‌های لازم به‌منظور توسعه و بهبود مستمر خدمات خودرویی اقدام به راه‌اندازی مرکز تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک کرده و تعمیرگاه مرکزی شماره یک نیز به‌عنوان پایلوت تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک معرفی شد.

وی افزود: شرکت همگام خودرو با درک اهمیت وجود یک مجموعه تخصصی و جامع خدمات خودرویی با تجهیزات مدرن و نیروهای فنی ماهر، تمرکز خود را به ارائه خدمات تخصصی با کیفیت، مشاوره تخصصی در مورد مراقبت از خودرو و فرهنگ‌سازی جهت ارتباط مؤثر کارکنان با مشتریان معطوف داشته است.


سلاجقه اظهار داشت:  ما آگاهیم که برای جلب اعتماد مشتری، نیاز به برنامه‌ریزی مدون، نوآوری و ارائه خدمات متفاوت داریم، مشتریان ما بسیار هوشمند هستند و وقتی که تصویر ذهنی‌شان از یک خدمت مثبت باشد، در تصمیم آن‌ها برای دریافت خدمات یا خرید محصولات بعدی مؤثر خواهد بود. در این راستا به نظر می‌رسد توسعه خدمات تخصصی تعمیرات خودرو و راه‌اندازی مرکز خدمات تخصصی گیربکس اتوماتیک تعمیرگاه‌های مرکزی ایران خودرو در بهبود تصویر ذهنی مشتریان تأثیر حائز اهمیتی دارد.

وی گفت: تلاش ما بر این است که در تعمیرگاه‌های مرکزی ایران‌خودرو با تقویت فرهنگ خدمت‌رسانی، ارتقای استانداردهای تعمیرگاهی و بهبود کیفیت خدمات در جهت خلق ارزش برای مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو و افزایش رضایت‌مندی آنها گام برداریم.


انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار