گفت و گوی نماینده و مشتریان ایران خودرو با مدیران خدمات پس از فروش
مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو در اجرای طرح فرهنگ پاسخگویی و تحقق شعار«ایران خودرو، خودروساز پاسخگو» در چهار جلسه متوالی با بیش از 50 نفر از صاحبان امتیاز نمایندگی های خدمات پس از فروش و مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو به صورت مستقیم گفت و گو کردند.
به گزارش خودروکار، در این گفت و گوها که در مجموع بیش از ده ساعت طول کشید، سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو و شهرام صالحی، مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران پس از شنیدن موضوع های مطرح شده از سوی صاحبان امتیاز نمایندگی ها و مشتریان ایران خودرو، دستورات لازم جهت پیگیری این موارد را صادر کردند.
همچنین در هر جلسه، گزارشی از روند پیگیری موارد مطرح شده در جلسه پیشین نیز ارایه شد. ضمن اینکه درپاره ای موارد به ویژه موضوعات مربوط به نمایندگی های خدمات پس از فروش، تیم های کارشناسی ایساکو به شهرهای مختلف کشور اعزام شدند تا با استقرار دراین نمایندگی ها، فرایندهای بهبود ارایه خدمات به مشتریان ایران خودرو را اجرا کنند.
بر اساس این گزارش، دبیرخانه دایم ستاد پاسخگویی خدمات پس از فروش ایران خودرو، از اردیبهشت ماه سال جاری، آغاز به فعالیت کرده و مسیولیت پیگیری تماس های تلفنی را تا حصول نتیجه قطعی به عهده دارد و در پایان نتیجه اقدامات را به مخاطب اعلام خواهد کرد.
تحقق شعار «ایران خودرو، خودروساز پاسخگو» هدفی است که در حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو با جدیت دنبال می شود و برای تحقق آن گفت و گوی مستقیم مدیران عامل شرکت های ایساکو و امداد خودرو ایران با نمایندگی های و مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو ادامه خواهد داشت.
گفت و گو با مشتریان ایران خودرو از طریق تماس های دریافتی مرکز پاسخگویی و امداد خودرو ایران به شماره 096440 انجام می شود و صاحبان امتیاز نمایندگی های خدمات پس از فروش ایران خودرو نیز می توانند آمادگی و درخواست خود جهت برقراری این تماسِ مستقیم را، از طریق ارسال پیامک به شماره 09219561264 اعلام کنند.
انتهای پیام/