کد خبر: ۱۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
خودروکار گزارش می‌دهد؛

تبدیل یک ب ام و 325i کابریو 1989 به وان حمام متحرک

اینترنت منبع بزرگی و مناسبی برای تماشا کردن چیز های عجیب است، اما شاید یکی از عجیب ترین ها تبدیل یک ب ام و یه وان حمام باشد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، کالین فورز، یک بدلکار، مخترع و لوله کش، یک ب ام و 235i کابریو 1989 را به وان حمام تبدیل کرده است.

بله، درست متوجه شدید. یک وان حمام متحرک. همان وانی که پر از آب می‌کنید و خود را در آن می‌شویید. جالب تر آن است که با وجود این تغییرات اساسی، هنوز می‌توانید با سرعت 40 مایل بر ساعت، زمانی که در این وان با آب و کف خیس شده اید رانندگی کنید. کالین فروز با این کار، معنای رانندگی با یک خودرو کانورتیبل را تغییر داده است.



اگر برایتان سوال پیش آمد که او چگونه توانسته است بدون آسیب رساندن به قطعات الکترونیکی خودرو آن را پر از آب کند، نباید فراموش کنید که او قبلا لوله کش بوده است. او تمام قطعات الکترونیکی را با محافظ پوشانده و به خارج و جلوی خودرو انتقال داده است. حتی استارت خودرو نیز به خارج از آن منتقل شده است. قبول کنید که هیچکدام از این ها به اندازه منقل باربیکیو پشت خودرو عجیب نیست.



تصور کنید که در کشوری گرم و استوایی زندگی می‌کنید و در یک روز بسیار گرم تابستانی در حین رانندگی، در یک وان پر از آب خنک نیز نشسته اید. قطعا تجربه ای لذت بخش خواهد بود.

مترجم خودروکار: پرستو مهدی قلیخان
منبع: Motor 1

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار