کد خبر: ۱۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
«خودروکار» گزارش می دهد؛

ب ام و با زیر مجموعه هایش رکورد فروش زد

گروه خودروسازی ب ام و موفق به ثبت میزان فروش 600 هزار دستگاه خودرو در سه ماهه نخست سال شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، گروه خودروسازی ب ام و آلمان پرونده فروش محصولات خود در سه ماهه نخست امسال را با ثبت رکوردی تاریخی بست تا به همراه زیر مجموعه های خود برای نخستین بار در تاریخ ب ام و تنها با گذشت سه ماه از سال به رقم فروش 600 هزار دستگاهی دست یافته باشد.

گروه خودروسازی ب ام و متشکل از شرکت های ب ام و ، مینی و رولز رویس در سه ماه نخست امسال در مجموع موفق به فروش 604 هزار و 629 دستگاه خودرو شده است که نشان از رشد 3 درصدی فروش این مجموعه دارد. خود شرکت ب ام و در ماه مارس میلادی رشد اندک 0.5 درصدی و رقم فروش 256 هزار و 162 دستگاهی را به ثبت رسانده است. همچنین ب ام و به همراه شرکت مینی در سه ماهه نخست امسال موفق به فروش 26 هزار و 858 دستگاه خودرو برقی شده و از هدفگذاری برای تحقق رقم فروش 140 هزار دستگاه خودرو برقی تا پایان سال 2018 خبر داده است.



نکته قابل توجه پیرامون برقی های ب ام و  و مینی، رشد 78 درصدی فروش آنها در بازار ایالات متحده است چرا که در سه ماهه نخست امسال 5 هزار و 743 دستگاه خودرو معادل 6.8 درصد کل فروش محصولات ب ام و  در امریکا، به خودروهای برقی ب ام و و مینی تعلق داشته است.

شرکت ب ام به صورت مجزا در سه ماهه نخست امسال  517 هزار و 447 دستگاه خودرو به فروش رسانده و سهم شرکت مینی نیز به تنهایی 86 هزار و 375 دستگاه بوده است. همچنین شرکت رولز رویس نیز سهمی 3 هزار و 747 دستگاهی در ثبت این رکورد توسط گروه خودروسازی ب ام و  داشته است.




مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: ototeknikveri.com
انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار