کد خبر: ۱۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
امیری خبر داد:

كسب رتبه نخست رضايتمندی مشتريان در حوزه فروش خودرو توسط نماينده رسمی نيسان در ايران برای دومين بار متوالی

عضو هیئت مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران، بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI، گفت: شرکت جهان نوین آریا توانست برای دومین دوره پیاپی در سال جاری، با کسب امتیاز 772 موفق به کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان از فروش، در میان شرکت‌های تولید کننده و واردکننده خودرو در کشور شود.
به گزارش خودروکار، امیر حسن امیری عضو هیئت مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران،  با اشاره به اینکه میانگین امتیاز صنعت خودرو در ارزیابی این دوره 673 بوده و هدف تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال 1396 برای شرکت های عرضه کننده خودرو در شاخص رضایتمندی مشتریان از فروش، 750 می باشد، اضافه کرد: شرکت جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران مقتدرانه با امتیاز 772 به عنوان تنها شرکتی است که هدف گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت را محقق کرده و در این دوره از نظر سنجی ها نیز بالاتر از سایر رقبا جای گرفت.

طبق آخرین گزارش منتشر شده از نظرسنجی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI، این شرکت موفق به کسب بالاترین امتیاز در شاخص های اطلاع رسانی و پاسخگویی، توجه به خواسته ها و نیازهای مشتریان و همینطور هزینه و زمان صرف شده از مشتریان شد.

او  همچنین افزود: کمی پیش تر در سه ماهه سوم سال نیز طبق آخرین گزارشات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت جهان نوین آریا موفق به کسب رتبه 1 رضایتمندی مشتریان از "خدمات پس از فروش" در میان تمامی تولیدکنندگان و واردکنندگان ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در فصل پاییز نیز گردید که نشان از عملکرد موفق این شرکت در مشتری مداری در تمامی حوزه ها دارد.

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار