تداوم رشد صعودی رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش ایران خودرو
بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در پايان آذر ماه سال جاري،رضایت مشتریان ایرانخودرو از خدمات پس از فروش، باز هم افزايش يافته است.
به گزارش خودروکار، معاون خدمات پس از فروش شرکت ايساكو با اعلام این مطلب تشریح کرد: همانطور كه در اخبار پيشين اطلاعرساني شده است، شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، به صورت ماهیانه در شاخص رضایت مشتریان مورد ارزیابی شرکت بازرسی قرار میگیرند كه يكي از پايههاي اصلي اين ارزيابي، آراء مشتريان در خصوص کیفیت خدمات و نظرسنجي در اين خصوص است و نتایج اين بررسيها به صورت فصلی به متولیان امر اعلام میشود.
شهريار سلطاني گفت: بر طبق این نظرسنجیها، شرکت ایساکو به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکت ایرانخودرو، از ابتدای سال جاری توانسته به صورت صعودی در هر فصل امتیاز خود را در این حوزه ارتقا دهد و از امتياز 731 در ابتداي سال جاري به امتياز 743 در پايان پاييز امسال ارتقا يابد و با اين رشد، تصوير ذهني مشتريان و رضايت از خدمات را باز هم بهبود بخشد.
وي افزود: به ازاي هر گامي كه به سمت دست يافتن به امتياز 800 و بالاتر از آن، در شاخص رضايت مشتري در شركت برداشته ميشود، بايد تلاش چند برابري در همه حوزههاي شركت صورت گيرد، چرا كه تطابق كامل با استانداردهاي وزارت صنعت و جلب رضايتمندي كامل مشتريان، با شبكهاي به گستردگي شركت ايساكو و حجم عظيم مشتريان در سراسر كشور، حقيقتا امر دشواري است كه با برنامهريزي و همت همكاران، توانستهايم روز به روز به آن نزديكتر بشويم.
وی ادامه داد: عوامل مختلفي در افزايش رضايت مشتريان در طي سال جاري دخيل بوده است كه از آن جمله ميتوان به ارائه خدمات نويني همچون، توسعه خدمات الکترونیک و اجراي اپليكيشين ايساكو، امدادرسانی هوشمند از طريق سامانه همراه ايساكو و اتوکلیک، پذیرش مشتری به صورت دو شيفت و شبانهروزي در 250 نمایندگی منتخب، شفافسازي كامل هزينههاي تعميراتي از طريق ارسال پيامك و فاكتور آنلاين براي مشتريان، ارایه طرحهای ویژه و گسترده خدمترسانی در ايام خاص، طراحی مدل تخصیص سیستمی و بازاریابی هوشمند قطعات، آموزش مشتریان محصولات و پرسنل شبکه، تخصيص كارت اعتباري خريد قطعات و خدمات و جاری سازی استانداردهای بین المللی اشاره کرد.
سلطاني افزود: اعلام اين موفقيتها و شفافسازي آن در پايان هر فصل، نشان از ارزش بالاي مشتريان در زنجيره ارزش ايساكو دارد ضمن اينكه همكاران ما را نيز به ادامه تلاش خود در مسير پيچيده بهينهسازي ارائه خدمات و كسب رضايت حداكثري مشتريان، دلگرمتر ميكند.
وي در پايان به اجراي طرحهاي كارآمد و خاص در ماههاي پاياني سال اشاره كرد و گفت: با نزديك شدن به ايام سال جديد و افزايش ترددها و سفرها، در حال تدارك برنامههاي متفاوتي براي مشتريان گرامي شركت معظم ايرانخودرو هستيم.
انتهای پیام/