کد خبر: ۱۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
گزارش «خودروکار» از نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو تهران(7)؛

طراحی شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات با قابلیت های جهانی

مدیر فروش و امور نمایندگی های گروه سایپا گفت: بر مبنای چشم انداز در نظر گرفته شده، شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش با قابلیت های جهانی طراحی می شود.
به گزارش خودروکار، احمد کریم پور در همایش آموزشی مدیریت بازاریابی و مهندسی فروش سایپا اظهار کرد: بازاریابی امروز با شکل بازاریابی در گذشته تفاوت های زیادی پیدا کرده است و بر این اساس طراحی روش های فروش نیز باید تغییر کند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌های گروه سایپا تولید خودرو در گروه سایپا در سال ۱۴۰۴ به یک میلیون دستگاه در سال خواهد رسید و بر همین مبنا باید روش های فروش و بازاریابی نیز متحول شود.

کریم پور با اشاره به تغییر رفتار مصرف کننده نهایی، ادامه داد: برای تحول در روش های فروش، باید مسوولان فروش خودرو در نمایندگی ها مورد توجه ویژه قرار گیرند و علاوه بر آن، سیاست گذاری ها در گروه سایپا با نمایندگی ها به اشتراک گذاشته شود. بر این اساس انجمن‌های صنفی نقش بارز و موثری ایفا می کنند.

مدیر فروش و امور نمایندگی های گروه سایپا با تاکید بر تقویت شبکه عملیاتی فروش و خدمات پس از فروش، گفت: سایپا زیربنای خوبی برای منطقه ای شدن ایجاد کرده است که با عملیاتی شدن آن،  مشارکت نمایندگی ها در فروش و خدمات پس از فروش افزایش می یابد و به نوعی  بازسازی و انتقال ساختارهای فروش و خدمات به ابر نمایندگی ها انجام خواهد شد.

کریم پور ادامه داد: ما مشاور امین و صدیق نمایندگی ها هستیم و عارضه یابی شبکه و کشف توانمندی ها در حوزه  فروش و خدمات پس از فروش در دستور کار قرار می گیرد.

وی همچنین افزود: برای تحقق اهداف در نظر گرفته شده، ارزیابی های مستمر دوره ای و نیازسنجی شبکه در حوزه آموزش و منابع انسانی با جدیت انجام خواهد شد و استانداردها در مسیر جهانی شدن به روز رسانی می شود.

کریم پور گفت: ما معماری جدیدی در فروش و خدمات پس از فروش تعریف کرده ایم و در حال طراحی طرحی جدید هستیم که بر اساس آن سازمان  فروش و خدمات پس از فروش با ساختاری چابک، خلاق و نوآور ایجاد خواهد شد .

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار