کد خبر: ۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
خودروکار گزارش می دهد:

تست سواری عمومی تیگو 7 فردا در پیست آزادی برگزار می شود

خاص ترین محصول مدیران خودرو یعنی چری تیگو 7 فردا در پیست اتومبیلرانی آزادی در معرض تست عمومی قرار خواهد گرفت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، خاص ترین محصول مدیران خودرو تا به امروز یعنی کراس اوور چری تیگو 7 فردا، جمعه مصادف 27 مرداد ماه در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی به تست گذاشته خواهد شد تا بازدیدکنندگان و خریداران بلقوه بتوانند سواری این خودرو چابک را به بوته آزمایش بگذارند.

شرکت مدیرن خودرو تنها شرکتی است که بصورت روتین و منظم برای هر محصصول اقدام به برگزاری تست های تخصصی خودرو برای خریداران و مشتریان می کند تا خریداران احتمالی ابتدا خودرو مورد نظر را در عمل به خوبی تست سپس برای خرید اقدام کنند. حتی این شرط تست رانندگی در شعب و نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور نیز برقرار است.

فردا جمعه برای چندمین بار خودرو محبوب تیگو 7 به عنوان محصول تازه وارد مدیران خودرو برای مردم به تست گذارده خواهد شد که این برنامه از ساعت 16 الی 17 در پیست اتومبیلرانی آزادی برقرار خواهد بود و علاقه مندان می توانند بدون محدودیت و تنها با در اختیار داشتن گواهینامه رانندگی در آن شرکت کنند.

تیگو 7 به پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو به قدرت 147 اسب بخار و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوگلاچه مجهز است که چابکی قابل توجهی برای این نوظهور به ارمغان آورده است.

گزارشگر: مصطفی انیسی
انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار