وی با اشاره به اینکه این رشد در نتیجه استفاده از طرحهای متنوع فروش و بهبود زنجیره تامین بوده است، گفت: در 4 ماه گذشته میزان فروش قطعات یدکی نسبت به مدت مشابه در سال 95 بیش از 37 درصد رشد داشته است.
مدیرعامل سایپایدک در بخش دیگری از سخنانش به کاهش زمان متوسط انتظار درخواست تا ارسال قطعه به نمایندگیها اشاره کرد و اظهار داشت: بهبود فرآیندهای نگهداری و ارسال قطعات، تغییر ساختار بازرگانی و انجام فعالیتهای تخصصی در هر مدیریت، تعامل بهتر با تامین کنندگان و تامین اعتبار برای خرید قطعات با کیفیت موجب کاهش زمان انتظار مشتری برای دریافت قطعه در نمایندگیها شده است که بر این اساس انتظار میرود شاهد افزایش رضایت بیش از پیش مشتریان از خدمات پس از فروش باشیم.
وی با بیان اینکه در فصل تابستان و افزایش سفرهای تابستانی حجم
درخواستها برای دریافت قطعات یدکی افزایش خواهد یافت، ابراز امیدواری کرد
با تلاش کارکنان فعال در بخشهای مختلف حوزه بازرگانی، اهداف پیشبینی شده
تا پایان سال 96 محقق شود.
انتهای پیام/