کد خبر: ۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
تست "تیگو 7" در آزادی؛

خوش تراش جدید چری با اقتدار آمد

جوان چالاک چری این روزها خود را برای رقابت بزرگ در بازار شاسی بلندهای ایران آماده می کند و می توان گفت از این لحاظ برای موفقیت خود تدارک ویژه ای دیده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، تیگو 7 در طراحی بسیار زیباتر از نسل قبلی خود ظاهر شده و بسیار شیک پوش تر از گذشته، در رنگ بندی های متنوع آماده همراهی خبرنگاران حوزه خودرو شده بود.

از دور تیگو 7 کمتر به خودروهای قبلی چری و به خصوص دیگر چینی ها شبیه است و بسیار طراحی به روز، زیبا و مبتکرانه ای دارد. طراحی داخل کابین هم بسیار زیبا و با تریم داخل بسیار با کیفیت طراحی و ساخته شده و باید گفت در داخل کابین و به خصوص داشبورد می توان تلفیقی از کولئوس جدید و تویوتا راوفور را مشاهده کرد.



آپشن های متنوع خودرو از گرمکن صندلی، سقف پانوروما و سانروف بزرگ گرفته تا دوربین 360 درجه، سنسور پارک و ... در جای منناسب و در دسترس راننده و سرنشینان قرار دارد و فضای داخل کابین به خصوص برای سرنشینان جلو خوب و مناسب طراحی شده است.

شتاب خودرو بسیار مناسب، تعویض دنده ها خوب و قدرت موتور به نسبت اتاق و البته پولی که قرار است برای سواری گرفتن این خودرو هزینه کنید مناسب است.



تیگو 7 با شتاب خوب کاملا حس لذت رانندگی را به شما منتقل می کند و استحکام این خودرو در سر پیچ ها هم مناسب است و فرنمان پذیری بالای این خودرو حس امنیت را به شما القا می کند.

ارتفاع این خودرو مناسب طراحی شده و برای سوار و پیاده شدن حتی افراد کوتاه قامت مشکل خاصی بوجود نمی آورد اما سرنشینان عقب باید کمی بیشتر از سرنشینان ردیف جلو طاقت تحمل چاله های اتوبانها و جاده های کشور را داشته باشند.

آینه های تاشو برقی این خودرو به شما کمک می کند از کوچه های باریک و از میان خودروهای دیگر راحت تر عبور کنید و چراغ های روز(دی لایت) خودرو هم بسیار زیبا طراحی شده است.

در مورد مشخصات فنی این خودرو باید گفت که تیگو 7 با 1440 کیلوگرم وزن، تایر 18 اینچی آلومینیومی، با موتور 1500 سی سی توربو شارژ، با 147 اسب بخار قدرت و گشتاور 210 به بازار عرضه خواهد شد.



تیگو 7 از باک 57 لیتری بهره می برد و آپشن های زیادی از جمله صندل های چرم، سقف پانارومیک برقی،دوربین 360 درجه، کیسه هوای جلو و عقب و جانبی، سیستم پایداری، سنسور باران، فرمان برقی، دوربین عقب و جلو به صورت داینامیک، تغیر سیستم رانندگی از اقتصادی به اسپورت، مولتی مدیا همراه با بلوتوث، سیستم استارت بدون کلید، سیستم تهویه دوگانه و تنظیم برقی صندلی ها اشاره کرد.

آنچه مسلم است تیگو 7 در مقایسه با نسل قبلی خود بسیار زیباتر طراحی شده، فرمان پذیری بهتر و عملکرد گیربکس ان بی نقص تر شده است.

تیگو 7 نسبت به نسل قبلی خود در سر پیچ ها حس اطمینان بیشتری به راننده و سرنشینان منتقل می کند و از لحاظ شتاب، آپشن ها و طراحی داخل کابین و ... قطعا رقابت تنگاتنگی را به رقبای خود در بازار ایران تحمیل خواهد کرد.

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار