کد خبر: ۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
گزارش خودروکار از نمایشگاه خودرو ارومیه(17)

رنو یکه‌تاز واردات در ایران می شود/ مشتریان زیادی در ارومیه به خانواده نگین خودرو پیوستند

مدیر بازاریابی نگین خودرو در رابطه با آخرین دستاوردهای نگین خودرو در حاشیه نمایشگاه ارومیه بیان کرد: نگین خودرو 38 درصد از سهم واردات خودرو کشور را در اختیار دارد و در حال حاضر بزرگترین و اولین وارد کننده کشور است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، محمد مرتضایی، مدیر بازاریابی و شبکه نمایندگی‌های نگین خودرو بیان کرد: ارومیه ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری و عرضه خودروهای جدید رنو دارد و ما در آینده نزدیک یک نمایندگی جدید را به نمایندگی خوبمان در ارومیه اضافه می کنیم.

او ادامه داد: سالانه بین 70 تا 80 هزار خودرو در سال وارد کشور می‌شود که معادل 38 درصد واردات خودرو کشور مربوط به محصولات رنو است و به این ترتیب نگین خودرو بزرگ‌ترین وارد کننده کشور محسوب می‌شود و با توجه به سیاست‌های جدید انتظار می‌رود که نگین خودرو 

مرتضایی با اشاره به استقبال خوب بازدیدکنندگان از دومین نمایشگاه خودرو ارومیه گفت: خوشبختانه مردم ارومیه جزو با سلیقه ترین و خودرو دوست ترین مردم کشور هستند و از نمایشگاه خودرو ارومیه هم استقبال بسیار خوبی شده است و نگین خودرو هم توانست مشتریان زیادی را در این نمایشگاه به حلقه مشتریان خود اضافه کند.

او در رابطه با آمار فروش بین المللی رنو-نیسان تصریح کرد: در حال حاضر رنو با اختلاف فروش تنها 5 هزار خودرو در سطح جهان، به دنبال تویوتا حرکت می‌کند که این عدد بسیار کم است و چه بسا رنو-نیسان بتوانند به اولین تولید کننده خودرو در سطح بین المللی تبدیل شود که با توجه به پیشتازی چندین ساله تویوتا، این امر می‌تواند یک موفقیت بسیار بزرگ برای رنو-نیسان باشد.

مدیر بازاریابی نگین خودرو در رابطه با کیفیت خدمات پس از فروش این شرکت گفت: اخیرا حجم زیادی از محصولات رنو را به ایران وارد کردیم و طبیعی است که این امر یک شکاف میان ارائه محصولات و خدمات پس از فروش ایجاد کند. به همین علت در حال حاضر تمامی دغدغه مسئولین و سرمایه گذاران گسترش نمایندگی‌ها در سراسر کشور است تا بتوانیم خدمات بهتری به خریداران ارائه کنیم.

مرتضایی خاطر نشان کرد: نگین خودرو اخیرا از دو مدل تلیسمان و کولئوس جدید در ایران رونمایی کرد و  پس از دُبی و آفریقای جنوبی سومین کشوری است که از کولئوس رونمایی می‌کند و این در حالی است که این خودرو هنوز وارد اروپا نشده است.

او در رابطه با نمایشگاه خودرو ارومیه بیان کرد: نگین خودرو برای اولین سال در این نمایشگاه شرکت می‌کند و در حال حاض یک نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در ارومیه دارد و تا قبل از سال 97 یک نمایندگی بسیار بزرگ و مجهز دیگر نیز در این شهر ایجاد خواهد کرد.

مرتضایی با اشاره به برنامه ویژه نگین خودرو برای افزایش نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور گفت: نگین خودرو از سال گذشته تاکنون توانسته تعداد نمایندگی‌های خود را از 40 عدد به 80 عدد افزایش دهد و در حال حاضر در 22 استان کشور نمایندگی داریم.


انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار