کد خبر: ۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
«خودروکار» گزارش می دهد؛

مازراتی برادران گرن را به روز کرد/ تصاویر و جزئیات گرن توریسمو و گرن کابریو 2018 منتشر شد

شرکت مازراتی علی رغم به روز رسانی دو مدل گرن توریسمو و گرن کابریو کماکان به استفاده از پیشرانه ی 8 سینلدری فراری ادامه می دهد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت سازنده ی خودرو های اسپرت مازراتی نخستین  تصاویر و جزئیات مدل های 2018 گرن توریسمو و گرن کابریو که با به روز رسانی همراه بوده اند را منتشر کرد. برادران گرن نخستین بار در سال 2007 میلادی با الهام گرفتن از کانسپت Alfieri با ظاهری جدید و امروزی  روانه بازار شدند و حضوری ده ساله ی  موفقی در بازار را تجربه می کنند.



 شرکت مازراتی سال آینده نسخه ی 2018 این خودرو ها  را با به روز رسانی روانه بازار های جهانی خواهد کرد. نکته قابل توجه پیرامون این دو مدل، تداوم استفاده از پیشرانه ی 8 سیلندر فراری در زیر کاپوت آنهاست. البته گرن توریسمو و گرن کابریو  جدید از تجهیزات و امکانات مدل گرن تورسمو اسپورت و کورسا بهره خواهند برد.





از بروز رسانی های صورت گرفته در این دو مدل باید به  سیستم Harman Kardon و صفحه اکران 8.4 اینچی مجهز به برنامه های Android Auto و Apple CarPlay  اشاره کرد.






در زیر کاپوت این دو مدل همچون سابق از پیشرانه ی 4.7 لیتری  8 سیلندر دارای قدرت 460 اسب بخار و گشتاوری 520 نیوتون متر استفاده شده که صدای گوش نواز آن معرف این سبک پیشرانه های شرکت فراری ایتالیاست. انتقال قدرت به چرخ ها نیز از طریق  جعبه دنده ی اتوماتیک 6 سرعته صورت می پذیرد.







مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otopark.com.tr

انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار