کد خبر: ۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

تأسیس 40 نمایندگی شرکت آپکو در سراسر کشور

در راستای تسهیل ارتباط با مشتریان و استفاده از کالا و خدمات شرکت آپکو در کوتاه‌ترین زمان، 40 نمایندگی این شرکت در سطح کشور تأسیس می‌شود.
به گزارش خودروکار، مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) از راه اندازی بزرگ‌ترین مرکز تخصصی آپشن و تجهیزات خودرو در برنامه توسعه‌ای خبر داد و گفت: این اقدام منجر به ارتقای سطح تکنولوژی خودرو،‌ ایجاد اشتغال و رضایت مشتریان محصولات ایران خودرو خواهد شد.
 
کیوان وزیری، شرکت آپکو با مالکیت کامل ایران خودرو را حافظ برند این شرکت دانست و  با بیان این که یکی از مهم‌ترین ابزارهای خوددروساز برای افزایش سهم بازار توجه به آپشن است گفت: آپکو برنامه توسعه‌ای ترسیم کرده که در این سال‌ها رویکردهای بهبود متنوعی در مسیر رضایت مشتریان به اجرا گذاشته خواهد شد.
 
وزیری ایجاد گزینه آپشن در زمان ثبت نام مشتری را از برنامه‌های آپکو عنوان کرد و گفت: آپکو فهرست اقلام خود را در زمان نام نویسی، در اختیار مشتری قرار می‌دهد تا خودرو به صورت آپشن شده و بدون نیاز به مراجعه به مراکز آپشن غیراستاندارد تحویل وی شود. در این زمینه درحال برنامه ریزی با معاونت‌های تولید و فروش ایران خودرو هستیم.
 
وزیری با بیان این که آپشن از رنگ و صدای متفاوت در دهه‌های 60 و 70 به تجهیزات و تکنولوژی روز تغییر کرده اظهار کرد:  بعضی از رقبای خارجی توانسته‌اند با استفاده از پلتفرم قدیمی خودروسازان مطرح دنیا و تنها با آپشن بندی، بازار مناسبی را کسب کنند و آپکو نیز در صدد است تا با نیازسنجی مشتریان محصولات ایران خودرو، خودرو را با آپشن های مناسب در اختیار او قرار دهد.
 
او تأمین قطعات با کیفیت را مهم‌ترین راه‌کار توسعه بازار آپشن برشمرد و گفت: قطعات ارائه شده از سوی آپکو دارای شناسنامه کیفیت به عنوان نشان دهنده فرآیندهای طراحی و مهندسی است. آپکو قصد دارد با ارائه محصول با کیفیت تفاوت بارز خود با واسطه گران نامعتبر را نشان دهد.
 
مدیرعامل آپکو نصب قطعات آپشن در خطوط تولید را از جمله روش‌های آپشن بندی خودرو عنوان کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته نصب 57 قلم آپشن آپکو علاوه خط تولید ایران خودرو در کانکس‌های مستقر آپکو در پارکینگ‌های تحویل تهران و نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران خودرو در سراسر کشور نیز پیش بینی شده است.
 
او افزود:‌ محصولات آپکو در زمان استفاده از خدمات امدادخودرو نیز به مشتریان معرفی می‌شود تا در صورت نیاز و خواست مشتری بر روی خودرو نصب شود.
 
او با اشاره به آپشن بندی 70 درصدی خودروها پس از تحویل به مشتری گفت: آپکو در تلاش است تا با ارائه قطعات با کیفیت و ارائه خدمات مطلوب این بخش از خودروها را با روش‌های پیش بینی شده آپشن بندی کند.
 
وزیری ارائه خدمات به خودروهای خارجی را نیز در برنامه‌های آینده آپکو دانست و گفت: عملکرد مثبت و مطلوب آپکو برای محصولات ایران خودرو مسیر شرکت آپکو را برای تأمین نیاز سایر خودروها هم  هموار خواهد کرد.
 
 مدیر عامل شرکت آپکو ضمن تاکید بر ترویج مفهوم آپشن بر اساس ویژگی‌های فرهنگی و جغرافیایی هر منطقه، از توسعه فعالیت این شرکت به کشورهای صادراتی نیز خبر داد و گفت:‌ درحال رایزنی برای ارائه قطعات آپشن در محصولات صادراتی هستیم.
 
وزیری افزود: در آینده‌ای نزدیک شرایط فروش قسطی قطعات آپشن بروی محصولات ایران خودرو از طریق نمایندگی‌های شرکت آپکو اعلام می‌شود.
 
 
انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار