کد خبر: ۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۰

گارانتی به آپشن‌ها اضافه شد

مدیر کل نظارت سازمان حمایت گفت: حداقل گارانتی برای عرضه کننده 2 سال است که این موضوع به آپشن‌ها اضافه شد و عرضه کنننده می‌تواند زمان خدمات پس از فروش را افزایش دهند.
به گزارش خودروکار،میرآخور لو در برنامه روی خط خبر شبکه خبر در خصوص ابلاغیه جدید تعویض و تعمیر قطعات خودرو در دوره گارانتی گفت: در ابلاغیه جدید نظات بیشتری بر نحوه خدمات رسانی بر مشتریان خواهیم داشت به علاوه نظارت بر پیش فروش خودروها با دارا بودن موجودی خواهد شد. 
 
وی در ادامه افزود: حداقل گارانتی برای عرضه کننده 2 سال است که این موضوع به آپشن‌ها اضافه شد و عرضه کنننده می‌تواند زمان خدمات پس از فروش را افزایش دهند. 
 
میر آخورلو در توضیح نحوه نظارت بر تولید گفت:  شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مراحل تولید نظارت کافی را بر روند کاری عرضه کنندگان دارد. 
 
مدیر کل نظارت سازمان حمایت تصریح کرد: مشتریانی که از نحوه خدمات پس از فروش عرضه ککنده راضی نبوده‌اند می‌توانند شکایات خود را به وزارت صنعت و معدن استان خود ارائه داده و از این طریق پیگیری کنند و یا برای طرح دعوی می‌توانند با شماره 124 تماس بگیرند./انتهای پیام
میزان
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار