کد خبر: ۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

برگزاری نشست تخصصی مدیران ارتباط با مشتریان شرکت‌های خودرویی

نشست تخصصی مدیران ارتباط با مشتریان شرکت‌های خودروسازی، عرضه کننده و خدمات پس از فروش و نمایندگان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برگزار شد.
به گزارش خودروکار، سومین نشست تخصصی مدیران ارتباط با مشتریان عرضه کنندگان خودرو در اردیبهشت ماه با حضور سرپرست اداره کل ازریابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران ارتباط با مشتریان شرکت‌های خودروسازی، عرضه کننده و خدمات پس از فروش و نمایندگان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برگزار گردید.

در این نشست علیرضا محبوبی رئیس رسیدگی به شکایات خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ضمن تشریح فرآیند رسیدگی به شکایات در این شرکت، گزارشی در خصوص میزان رضایت شاکیان و زمان رسیدگی به شکایات در سال 1395 و مقایسه آن با سال 1394 ارائه نمود.
 
انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار