کد خبر: ۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تاکید کرد:

توسعه دانش و تکنولوژی در ISQI از مهمترین اهداف سال 96

توسعه دانش و تکنولوژی و ایجاد قابلیت های محوری در فرآیندهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از اهداف مهم در سال 96 می باشد که باید به آن توجه نمود.
به گزارش خودروکار، اشکان گلپایگانی مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مراسم جشن پایان سال شرکت و در جمع کلیه همکاران، با بیان این مطلب اظهار داشت: در سال 95 روابط بین المللی شرکت افزایش چشمگیری داشت و این امر به انعقاد قراردادها و تفاهم نامه ها وهمکاری های مشترک با کشورهایی نظیر فرانسه، آلمان، اتریش، کره و ... منتج گردید.

او افزود: با توجه به گسترش روابط بین المللی، باید بتوان از این روابط در سال جدید در جهت توسعه دانش و تکنولوژی شرکت و ایجاد قابلیت های محوری استفاده کرد.


گلپایگانی با اشاره به اینکه عملیاتی کردن پروژه های اجرایی و مشارکت های خارجی نیز از جمله برنامه هایی است که در سال 96 باید به آن توجه ویژه داشت، بیان کرد: باید در این سال پروژه های جدید را ایجاد و عملیاتی کرد تا از این طریق سبد محصولات خود را افزایش دهیم.


او ادامه داد: در سال 96 افزایش راندمان و بهره وری در شرکت نیز باید در دستور کار قرار گیرد. در سال های 93 و 94 شاهد افزایش راندمان در ISQI بوده ایم اما در سال 95 این روند افزایشی با سرعت کمتری حرکت کرد که باید برای آن برنامه ریزی نمود.


مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در پایان با تبریک سال جدید به همکاران خود و شادباش سال نو، گفت: مزیت رقابتی ما نسبت به رقبا پیشرو بودن ماست و همین امر فاصله ما را با آنها افزایش داده است. وظیفه ما این است که این فاصله را حفظ کنیم تا دچار دغدغه نشویم.


انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار