
به گزارش خودروکار، همکاری کیا با نتفلیکس نشاندهنده حرکت برند به سمت روایتهای سینمایی برای معرفی فناوریها و طراحیهای جدید است. این پروژه بخشی از روند رو به رشدِ همافزایی میان صنایع مختلف است که در آن برندها از روایت سینمایی برای ایجاد ارتباط عاطفی و اطلاعاتی با مشتریان بهره میبرند.
این همکاری نمونهای از بهرهگیری از پلتفرمهای جهانی پخشِ محتوا برای معرفی محصولات فیزیکی است. کیا و نتفلیکس با هم سعی دارند فرمتهایی فراتر از تبلیغات سنتی را امتحان کنند، از جمله ادغام روایت بازی (narrative-driven marketing) و تجربههای فرامتنی برای بینندگان.
همکاری بین خودروسازان و استودیوهای سرگرمی طی سالهای اخیر افزایش یافته و این پروژه میتواند الگویی جدید برای تبلیغات برند محور در عصر پلتفرمهای استریم باشد.
خودروی برقی EV5 که طراحی آینده نگر و فناوریهای پیشرفتهای مانند سیستمهای کمک راننده و پیشرانه الکتریکیِ کارآمد را به همراه دارد، به عنوان عنصری محوری در داستان حضور دارد؛ از خودرو به عنوان نمادی از نوآوری و همچنین چینشی در روایت و صحنه پردازی استفاده خواهد شد.