به گزارش خودروکار - وزن خالص این شاسیبلند حدود ۳ تن است. انتظار میرود مدل «For Me» مانند مدل «Eletre» دارای اجزای آیرودینامیکی فعال از جمله اسپویلر عقب با قابلیت تولید تا ۱۹۸پوند نیرو باشد. هدف از این طراحی، حفظ ضریب درگ پایین ۰.۲۶ است که به عملکرد بهینه یعنی ایجاد تعادل بین کارآیی و پایداری در سرعت کمک میکند. شرکت لوتوس در حال تغییر رویکرد به سمت خودروهای سوپر هیبریدی است و در عینحال برای گسترش خطتولید خود از جمله شاسیبلند هیبریدی پلاگین «For Me» که قرار است در آینده عرضه شود، آماده میشود.
انتظار میرود این خودرو نقشی کلیدی در احیای تقاضا داشتهباشد. مدلهای «سوپر هیبرید»، موتورهای احتراق داخلی سنتی را با سیستمهای هیبریدی پلاگین ترکیب میکنند و تعادلی از عملکرد و کارآیی را در سراسر خطتولید ارائه میدهند. هر دو مدل «Eletre» و «Emeya» این رویکرد را اتخاذ خواهند کرد، درحالیکه تولید مدل «Emira» با موتور احتراق داخلی ادامه خواهد یافت. این اقدام نشاندهنده استراتژی سنجیده «لوتوس» برای معرفی الکتریکیسازی در کنار مدلهای معمولی است که با هدف ارائه گزینههای بیشتر به مشتریان انجام میشود.
لوتوس همچنین قصد دارد خودروهای آینده خود را به یک سیستم ولتاژ بالای ۹۰۰ ولتی مجهز کند که شامل قطعات سیستم انتقال قدرت حاصل از یک سرمایهگذاری مشترک بین شرکتهای «جیلی»، «رنو» و «آرامکو» است. انتظار میرود مدل جدید «For Me» گزینههای باتری ۵۰ کیلووات ساعت یا ۷۰ کیلووات ساعت را ارائه دهد و در عینحال از استراتژی جدید «سوپر هیبرید» این شرکت پشتیبانی کند. ایسنا