کد خبر: ۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛

فانتزی‌ترین خودرو تاریخ ب ام و در راه است + فیلم

روز شماری تا رونمایی رسمی از ششمین نسل از مدل ب ام و M5 آغاز شده و از این خودرو که به اعتقاد ب ام و فانتزی‌ترین خودرو سدان تاریخ این شرکت آلمانی است در ماه‌های آینده رونمایی می‌شود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، بنابر اعلام شرکت خودروسازی ب ام و ، مراحل طراحی و ساخت ششمین نسل از مدل M5 این شرکت به پایان رسیده و نسل جدید این خودرو که از سیستم چهار چرخ همزمان محرک بهره می‌برد با نام  M xDrive  به زودی به صورت رسمی معرفی می‌شود.



ب ام و  به این محصول جدید خود، که تا پایان سال معرفی خواهد شد، لقب فانتزی‌ترین سدان تاریخ ب ام و را داده تا  دوست داران این برند آلمانی  بیش از پیش مشتاق رونمایی از این خودرو کلاس سدان ب ام و باشند.

نسل جدید ب ام و M5  از پیشرانه 4.4 لیتری 8 سیلندر TwinPower Turbo بهره می‌برد و انتقال قدرت از طریق گیربکس 8 سرعته  از نوع Steptronic به چهار چرخ صورت می‌گیرد. با این حال ب ام و دست راننده را در انتخاب تک دیفرانسیل یا دو دیفرانسیل بودن این مدل باز گذاشته است و در  داخل کابین گزینه تعویض حالت رانندگی که شامل سه حالت تک دیفرانسل، دو دیفرانسیل و دو دیفرانسیل اسپرت است را تعبیه کرده است.









مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otostil.com

انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار