کد خبر: ۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛

اولین سر نخ‌ها از نسل جدید ب ام و سری 8

شرکت ب ام و پس از 17 سال قصد ارائه نسل جدید سری 8 را در سال آینده دارد و روز به روز نیز سرنخ‌های جدیدی از این خودرو به دست می‌آید.
به گزارش خبرنگار خودروکار، ب ام و  سری 8 خودرویی است که خیلی‌ها آن را خودروی فراموش شده  شرکت آلمانی  ب ام و می‌دانستند و کمتر کسی فکر می‌کرد  این شرکت در اندیشه  راه اندازی مجدد خط تولید این سری و روانه کردن نسل جدید سری 8 به بازار باشد.

علی رغم اینکه معرفی رسمی طراحی بدنه نسل جدید سری 8 ب ام و  در بیست و ششمین روز این ماه(میلادی) صورت خواهد پذیرفت، ب ام و اولین تصویر متعلق به نسل جدید سری 8  را منتشر ساخته و از روانه شدن ورژن‌های متنوعی از این سری خودرو بروی پلتفرم سری‌های جدید 5 و 7 این شرکت در سه سال آینده خبر داده است.



تا به امروز تولید دو ورژن  convertible و coupe از نسل جدید سری 8 ب ام و قطعی شده و بنابر اعلام این شرکت آلمانی از سال آینده میلادی ابتدا با ورود  نسخه کوپه به بازارهای جهانی، خط تولید این سری خودروهای کلاس گرن توریسمو  ب ام و از سر گرفته خواهد شد و  در سال 2019 میلادی نیز نسخه convertible و پس از آن  نسخه M8 روانه بازار خواهد شد.

لازم به ذکر است که ب ‌ام‌ و سری 8 (BMW 8 Series)  یکی از  سری خودروهای شرکت آلمانی ب ام و  است که در سال‌های 1989 تا   1999 در آلمان تولید شده‌است.



این خودرو در کلاس گرن توریسمو  (GT)  قرار می‌گرفت، گرن توریسمو به خودروهایی با بازده بالا و طراحی شده برای طی کردن مسافت‌های طولانی، اطلاق می‌شود. هر خودرویی با این مشخصات، جی‌تی خوانده می‌شود  ولی شکل سنتی و رایج آنها خودروهای  کوپه دو صندلی است که البته  4 صندلی هم می‌تواند باشد.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع:  otomobilgazetesi.com

انتهای پیام/


روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار