به گزارش خودروکار - براساس ابلاغ جدید، کارشناسان این مرکز از این پس در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۷:۴۵ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵:۳۰ در تمامی کانالهای ارتباطی پاسخگوی مشتریان خواهند بود.
این تغییر با هدف بهبود سطح تعامل با مشتریان، افزایش سرعت رسیدگی به درخواستها و ارتقای رضایتمندی مصرفکنندگان صورت گرفته است.
ایرانخودرو با تاکید بر اهمیت ارتباط مستمر و مستقیم با مشتریان، از تمامی متقاضیان خدمات دعوت کرده است تا در صورت نیاز به دریافت مشاوره، پیگیری یا طرح سوالات و درخواستهای خود، در زمانهای اعلامشده با این مرکز تماس بگیرند.
یادآور میشود، شماره تماس ۰۹۶۴۴۰، درگاه اصلی تماس مشتریان ایرانخودرو است که در ساعات یادشده آماده پاسخگویی به تماسهاست.