کد خبر: ۶۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۵:۰۴

کیا؛ برنده جایزه طلایی محیط‌ زیست

کیا برنده جایزه طلایی محیط‌ زیست در مراسم جوایز روابط عمومی آسیا-اقیانوسیه ۲۰۲۵ به‌خاطر همکاری با سازمان پاک‌سازی اقیانوس شد.

به گزارش خودروکار، شرکت کیا موفق شد جایزه طلایی بخش محیط ‌زیست را در مراسم PR Awards Asia-Pacific 2025 برای کمپین ارتباطات رسانه‌ای خود در همکاری با سازمان The Ocean Cleanup دریافت کند.

محور اصلی کمپین:

کیا با همکاری این سازمان غیرانتفاعی که هدفش پاک‌سازی پلاستیک از اقیانوس‌هاست، کمپینی جهانی راه‌اندازی کرد تا آگاهی عمومی نسبت به آلودگی پلاستیکی در دریاها را افزایش دهد. این کمپین شامل تولید محتوای آموزشی، فیلم‌های اطلاع‌رسانی، و انتشار اخبار درباره مأموریت‌های پاک‌سازی بود که بیش از یک میلیون پوند زباله از منطقه Great Pacific Garbage Patch جمع‌آوری شد.

دستاوردهای کمپین:

  • دسترسی رسانه‌ای ترکیبی بیش از ۳.۳ میلیارد نفر در پلتفرم‌های دیجیتال، اجتماعی و چاپی
  • افزایش ۹۴ درصدی در تعداد ذکر نام کیا در رسانه‌ها نسبت به سال قبل
  • ۹۸.۶ درصد از پوشش رسانه‌ای با لحن مثبت یا خنثی

نوآوری‌های ارتباطی:

کیا با تولید اولین لوازم جانبی خودرو که بخشی از آن از پلاستیک بازیافتی اقیانوسی ساخته شده، نشان داد که چگونه همکاری با The Ocean Cleanup می‌تواند به راه‌حل‌های پایدار منجر شود. همچنین این برند در مدل‌های جدید خود از مواد بازیافتی و دوستدار محیط زیست استفاده کرده است.

دیدگاه مدیران کیا:

  • اندرو رابرتز، معاون گروه هیوندای موتور: “کیا نقش کلیدی در توسعه سیستم منابع چرخشی برای پلاستیک اقیانوسی دارد و این جایزه نشان‌دهنده تعهد ما به پایداری است. “
  • چارلز ریو، معاون ارشد برند جهانی کیا: “این افتخار، رویکرد نوآورانه کیا در ارتباطات رسانه‌ای و تعهد ما به الهام‌بخشی برای حفاظت از سیاره را برجسته می‌کند.”

این موفقیت نه‌تنها نشان‌دهنده خلاقیت تیم روابط عمومی کیاست، بلکه تأکیدی است بر اهمیت روایت‌های معتبر و تأثیرگذار در زمینه مسئولیت‌پذیری زیست‌محیطی.

انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار