به گزارش خودروکار، جنرال موتورز اعلام کرد در ماه آوریل در بازار چین 272 هزار و 770 دستگاه خودرو بهفروش رسانده که نسبت به همین ماه در سال گذشته با کاهش 9/ 1درصدی روبهرو شده است. فروش جنرال موتورز در چین طی چهار ماه نخست امسال کاهش 5/ 4 درصدی را تجربه کرده است. جنرال موتورز کاهش مشوقهای مالیاتی را علت افت فروش عنوان کرده است. با این وجود، این خودروساز آمریکایی پیشبینی میکند فروش در بازار چین در اواسط سالجاری بهبود خواهد یافت. این در شرایطی است که فروش کادیلاک که برند لوکس جنرال موتورز محسوب میشود، در ماه آوریل 98 درصد جهش کرده و به 13 هزار و 903 دستگا رسیده است. این چهاردهمین ماه متوالی رشد دو رقمی فروش کادیلاک بهشمار میرود.
منبع:دنیای اقتصاد
انتهای پیام/