کد خبر: ۶۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱

مطالبه مردمی برای کاهش قیمت و افزایش کیفیت خودرو

مخاطبان  از مسولان خواستند تا قیمت خودرو کاهش و  کیفیت خودروهای تولید افزایش یابد.

مطالبه مردمی برای کاهش قیمت و افزایش کیفیت خودروبه گزارش خودروکار - مخاطبان با ثبت پویشی با عنوان «درخواست کاهش قیمت خودرو و  افزایش استحکام بدنه» از مسئولان و خودروسازان خواستند تا قیمت خودروهای داخلی کاهش یابد. 

همچنین مخاطبان  عنوان کردند نه تنها قیمت خودروهای تولید داخل بسیار گران است بلکه  استحکام بدنه خودروها اصلا خوب نیست و لازم است که اقداماتی برای افزایش کیفیت بدنه خودروها انجام شود. 
مخاطبان  عنوان کردند که یک فرد با درآمد 20 میلیون تومان در هر ماه برای خرید یک خودروی ایرانی سال‌ها باید پس‌انداز کند تا بتواند یک خودرو خریداری کند بنابراین لازم است تا قیمت‌ها متناسب با درآمدها باشد. 

عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت اخیرا در مورد وضعیت تولید و عرضه خودرو اظهار داشت: به زودی به نقطه ای می رسیم که خودروسازان باید وام بدهند و خودروهایشان را به صورت قسطی بفروشند تا مردم خودرو خریداری کنند.
وی افزود: اگر برنامه هایی که تدارک دیده شده محقق شود در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که خودروسازان برای اینکه مردم خودرو بخرند باید به آنها وام بدهند، بنابراین مردم برای خرید خودرو عجله نکنند. 
علی آبادی اظهار داشت: مطابق پیش بینی ها تولید و عرضه خودرو به حدی می رسد که بیشتر از تقاضای موجود در بازار خواهد بود.
وزیر صمت پیش از این در سال جاری گفته بود در حال پیگیری برنامه جامعی در صنعت خودرو هستیم که در سال جهش تولید، همزمان جهش در کیفیت و کمیت خودرو را شاهد باشیم. بدین منظور در نشستی با خودروسازان به طرحی دست پیدا کردیم تا با تلاش برای فراهم سازی ملزومات به وضعیت مطلوب کمی برای رفع نیاز بازار و عبور از تراز دست یابیم.
علی آبادی با اشاره به تعیین شاخص‌های کیفی برای خودروسازان با هدف رضایت مشتریان گفت: افزایش خدمات پس از فروش (گارانتی) در برخی خودرو‌ها از نتایج و تصمیمات اخذ شده در نشست با خودروسازان بوده است.

 

منبع فارس من 

برچسب ها: کیفیت خودرو
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار