کد خبر: ۶۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

آغاز طرح مقابله با خودروهای شوتی

همزمان با هفته قوه قضاییه، جلسه کمیته راهبردی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان هرمزگان با حضور رئیس کل دادگستری هرمزگان، فرمانده انتظامی استان، دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس و جمعی از مسئولان قضایی و انتظامی در بندرعباس برگزار شد.

آغاز طرح مقابله با خودروهای شوتیبه گزارش خودروکار -  مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری با اشاره به اینکه در نتیجه اقدامات بسیار خوب دولت سیزدهم و استانداری هرمزگان گام‌های بلندی در جهت مقابله با قاچاق سوخت برداشته شده است، گفت: قاچاقچیان سوخت با استفاده از سامانه‌های هوشمند در جایگاه‌های استان شناسایی می شوند و شهروندان واقعی و قانون مدار ما نیز می‌توانند بنزین مورد نیاز خود را تهیه کنند.

 
وی همچنین تأکید کرد: به فضل الهی با توانمندی که از دستگاه قضایی استان و فرماندهی انتظامی سراغ داریم به زودی طرح جامع مشترک عملیاتی و میدانی مقابله با خودروهای شوتی اجرا خواهد شد تا در کمتر از یکماه بار ناامنی و احساس ناامنی ناشی از تردد خودروهای شوتی در استان در حجم بالایی کاهش یابد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین بر لزوم در نظر گرفتن پارکینگ ویژه خودروهای شوتی توقیفی در مرکز استان و داشتن برنامه ویژه در جهت تأمین امکانات، تجهیزات و سامانه‌های الکترونیک مورد نیاز برای اجرای موفق این طرح تأکید کرد.

 

منبع اقتصادآنلاین

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار