کد خبر: ۶۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷

ایمنی، عاملی ویژه در تمایز تیگو 8 پرو مکس

تیگو 8 پرو مکس با بهره‌مندی از طیف وسیعی از فناوری‌های پیشرفته ایمنی فعال و غیرفعال، از سرنشنیان خودرو محافظت می‌کند و قبل از هر سانحه‌ای با استفاده از ADAS به کمک راننده می‌آید که همین موضوع به تمایزی ویژه در برابر ویژگی‌های متعدد این خودرو دو دیفرانسیل شده است.

به گزارش خودروکار، زیبایی، سرعت، بهره‌وری، قیمت، ابعاد و خدمات پس از فروش از عوامل موثر در خرید و فروش یک خودرو است اما در عصر امروز ایمنی به عنوان یک اولویت اساسی توسط خریداران مدنظر قرار می‌گیرد. خودروسازهای بزرگ جهان برای نشان دادن ایمنی بالای محصولات خود به طور داوطلبانه در تست‌های گوناگونی شرکت می‌کنند و برخی سرمایه‌گذاری چشم گیری بر ایجاد مجموعه تست و تصادف انجام می‌دهند.

ایمنی، عاملی ویژه در تمایز تیگو 8 پرو مکس


محصولات لوکس و پیشرفته فونیکس که بیشترین رضایت کاربری را دارا هستند، در تست‌های ایمنی انجام شده در موسسات خارجی در اروپا، استرالیا و چین توانایی خود را در برابر حوادث گوناگون نشان دادند توانستند پنج ستاره ایمنی را کسب کنند. 


در میان محصولات فونیکس، تیگو 8 پرو مکس جدیدترین محصولی است که گواهینامه پنج ستاره موسسه بررسی ایمنی خودروهای استرالیا و نیوزیلند (ANCAP) را به دست آورد که نشان می‌دهد از نظر ایمنی روی جزییات درون این خودرو کار شده و با گردآوری مواد و قطعات باکیفیت از سوی تامین کننده‌های متعدد در دنیا، خیال راننده، سرنشینان و عابران پیاده از وجود یک خودرو کاملا ایمن راحت است. 


ایمنی در تیگو 8 پرو مکس به چندین بخش مختلف فعال و غیرفعال تقسیم می‌شود که خودرو با استفاده از سامانه‌های به کار رفته جلوی بروز حادثه و خطر را می‌گیرد و اگر برخورد شدیدی به وجود آمد، نوع طراحی خودرو و مواد به کار رفته برای محافظت از کابین و سرنشیان، بسیار مقاوم و باکیفیت است که در تست‌های برخورد از جلو، بغل و واژگونی خودرو هم جان سرنشنیان به خوبی محافظت شده است. 
 

ایمنی، عاملی ویژه در تمایز تیگو 8 پرو مکس

فناوری باکیفیت ایمنی غیرفعال
تیم تحقیق و توسعه برای طراحی و ساخت محصولی باکیفیت که از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است، از ابتدا و در آزمایشگاه جزییات را به دقت مورد بررسی انجام دادند تا در محصول نهایی حداکثر ایمنی را برای مسافران تضمین کند. گنجاندن چند کیسه هوا و کمربند ایمنی محافظت کاملی را از سرنشین‌ها فراهم می‌کند. 
نسل جدید تیگو 8 پرو مکس به صورت استاندارد با چندین کیسه هوا از جمله کیسه هوای زانو عرضه می‌شود که فشار را به مدت شش ثانیه پس از ضربه حفظ می‌کند تا خطرات برخورد ثانویه را کاهش دهد. علاوه بر این، تیگو 8 پرو مکس به کمربندهای ایمنی پیش کشنده و محدود کننده بار نیز مجهز شده است که در هنگام ترمزگیری ناگهانی، کشش را کاهش می دهد و خطر صدمات شدید یا تلفات جانی را کاهش می‌دهد و ایمنی سرنشینان را بیشتر می‌کند.


رانندگی بدون نگرانی با فناوری های جامع ایمنی
رادارها عاملی مهم در چگونگی کاهش تصادف ها و برخوردهای احتمالی است که گاهی به علت عدم تمرکز یا بروز اشتباهات نیازمند سیستم هوشمند همیار راننده هستیم. تیگو 8 پرو مکس به سیستم‌های کمک ایمنی هوشمند سطح 2، از جمله ترمز اضطراری خودکار(AEB)، سیستم پشتیبانی بین خطوط (LSS)، نظارت بر نقاط کور (BSM)، سیستم همیار سرعت  (SAS)، عملکرد اطلاعات محدودیت سرعت (SLIF) و کروز کنترل تطبیقی هوشمند (iACC) مجهز است. در عصر هوشمند، این سیستم‌ها ایمنی و راحتی بالاتری را به رانندگان ارائه می دهند که از معیارهای اصلی برای سنجش ایمنی در خودرو به شمار می روند. 


از نکات جالب توجه در ایمنی فعال، استفاده از سیستم پایداری Bosch ESP 9.3  است. یک سیستم پیشرفته که دقیقاً وضعیت دینامیکی خودرو را نظارت می‌کند. این سیستم به طور خودکار خودرو را در شرایط رانندگی شدید تنظیم می کند، به طور موثری مانع از دست دادن کنترل و لغزش می‌شود. 


همه محصولات فونیکس با بهره مندی از ADAS نه تنها رانندگی را آسانتر کرده‌اند، بلکه به طور موثر خطرات ایمنی جاده را کاهش می‌دهند و در همه شرایط و سناریوها به کاربران کمک می‌کنند تا سفری امن و به دور از حادثه را تجربه نمایند. 

 

انتهای پیام/

برچسب ها: مدیران خودرو
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار