کد خبر: ۶۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
گذر از کنار تاریخ و طبیعت ایران

نمایش درخشش مسحور کننده آب بر پهنه دریاچه ارومیه با آریزو 8

آریزو 8 به عنوان لوکس ترین سدان مونتاژی بازار ایران با عبور از چندین استان زیبای کشورمان، به دریاچه باشکوه ارومیه رسید تا انعکاس مسحور کننده قطرات آب را بر پیکره این دریاچه نمکی به نمایش بگذارد.

به گزارش خودروکار، در سفری که به مدت سه روز از تهران به سمت غرب و شمال غرب کشورمان شروع شده بود، گروه رسانه‌ای و فعالان فضای مجازی سوار بر آریزو 8 به سوی مقصد خود یعنی دریاچه ارومیه به راه افتادند و در طول مسیر با عبورهای از استان‌های گوناگون، جلوه‌های طبیعی و خدادادی ایران را به تصویر در آوردند. 

آریزو 8 به عنوان خودرویی که استانداردهای رانندگی را در بازار خودرو ایران تغییر داده، به علت زبان طراحی به خصوص خود که درخشش آب را به تصویر می‌کشد، آغازگر این سفر الهام بخش برای احیای دریاچه ارومیه شد. در این سفر فراموش نشدنی در فصل بهار، مسافران آریزو 8 از شهرهای زنجان، سنندج، ارومیه، تبریز و اردبیل عبور کردند که هر یک از این شهرها دارای قدمتی دیرینه و طبیعتی وصف ناپذیر هستند.

این خودرو لوکس و سایز بزرگ که برای سفرهای شهری و مسافرت‌های هیجان انگیز طراحی و روانه بازار شده، با سواری مملو از آرامش در طول مسیر، معنای تازه‌ای به یک سفر ایمن و راحت بخشید و منجر به درک متفاوتی از دنیای پیرامون در معماری سنتی زنجان، طبیعت وصف ناپذیر سنندج، شکوه خیره کننده دریاچه ارومیه، فرهنگ و تاریخ غنی تبریز و مردمان خون گرم و مهمان نواز اردبیل شد. 

درخشش قطرات آب در دریاچه باشکوه ارومیه

دریاچه ارومیه به واسطه اهمیت زیست محیطی و زیبایی چشم نواز خود از اهمیت بسیاری برخوردار است و این سفر با هدف رسیدن دریاچه ارومیه که پرآب تر از سالیان اخیر در تلالو نور خورشید می‌درخشد، آغاز شد.

مسافران آریزو 8 در سفری که به راحتی و در رفاهی مانند یک هتل پنج ستاره در جریان بود، به ساحل دریاچه رسیدند و یک بار دیگر توجهات را به زیبایی وصف ناپذیر این دریاچه جلب کردند که وجود و بقای آن ارتباط مستقیمی با وضعیت زندگی مردمان دارد و تبدیل به بخشی از هویت ایرانی‌ها شده است.

با رسیدن چرخ های آریزو 8 به ساحل شنی دریاچه، خلاقیت طراحان آریزو 8 برای خلق یک خودرو لوکس، در تعامل با بازتاب خیره کننده نور از سطح آبی دریاچه به سوی چشمان ببینندگان و لنز دوربین‌های بازدیدکنندگان، لحظاتی فراموش نشدنی را در تلاقی شکوه دریاچه و خودرو ثبت کرد.

سفر سه روزه از تهران به مقصد ارومیه و بازگشت از مسیر زیبای تبریز به تهران، یک بار دیگر اهمیت ویژه دریاچه ارومیه را از بعد زیبایی شناختی و زیست محیطی به تصویر کشید که چطور حیات این دریاچه می‌تواند فراتر از جایگاه زیست محیطی خود، نوازشگر چشمان بینندگان باشد و جنب و جوش کودکان را در ساحل امن خود ایجاد کند.

آریزو 8 با ایجاد رفاه و آرامش سرنشنیان در یک خودرو سایز بزرگ لاکچری، این سفر را در اذهان همراهان خود ثبت کرد و توجهات را بر اهمیت دریاچه ارومیه تاباند تا بیش از گذشته قدردان این دریاچه و طبیعت سخاوتگر ایران زمین باشیم.

 

انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار