به گزارش
خودروکار - این ربات هوشمند که مورنین (Mornine) نام دارد آغازگر تحولی در ارائه خدمات به مشتری و تعامل در محیط های خرده فروشی خودرو خواهد بود. این ربات پیشرفته عملکرد بیونیک (الگوگیری از سامانهها، ساختارها و سازوکارهای طبیعت و جانداران) را با قابلیت های راه رفتن به صورت پیادهروی ترکیب می کند. مورنین که قرار است در نمایشگاه سالانه برند EXEED رونمایی شود، نحوه تعامل برندهای خودروساز با مصرف کنندگان را متحول خواهد کرد.
مورنین با ارائه راهنمایی، اطلاعات خودرو و ارتباطات تعاملی از طریق قابلیتهای هوش مصنوعی، به مشتریان در فروشگاههای چری کمک خواهد کرد. ویژگیهای فنی منحصربه فرد، این ربات را در حوزه ساخت رباتهای خدمات به مشتریان، از نمونههای مشابه متمایز میکند. یکی از جنبه های کلیدی مورنین ویژگی های «بیومیمتیک» آن است. به این معنا که حالات صورت و حرکات بازو این ربات مانند انسان طراحی شده است تا باعث ایجاد تعامل و جذابیت بیشتر برای مشتریان شود. این ویژگی به مورنین اجازه میدهد تا ارتباطی احساسی، شهودی و دوستانه با مشتری برقرار کند.
دیگر ویژگیهای مورنین مکانیزیم حرکتی آن است. این ربات که از یک مکانیزم پیچیده برای حرکت روی دوپا استفاده می کند، میتواند تا سرعت ۴ کیلومتر بر ساعت راه برود. این سیستم مکانیکی پیشرفته در جابهجاییها، عملکرد ربات در خردهفروشی پویا و بازدهی مناسب آن را تضمین میکند. مورنین با بهرهمندی از هوش مصنوعی مقیاس بزرگ در ایجاد ارتباط، از تعاملات پویا با انسان و ماشین پشتیبانی میکند. این ربات که مجهز به سناریوهای متنشده و دیالوگهای تطبیقی است، ویژگیهای تعامل صوتی چند نوبتی را ارائه میدهد. این قابلیت تضمین میکند که مورنین به طور موثر با مشتریان تعامل داشته باشد و پاسخهای مفید ارائه دهد.
مورنین همچنین به کمک حسگرهای پیشرفته و هوش مصنوعی میتواند خدمات راهنمای جهتیابی به مشتریان، نمایشهای اکشن، ژستهای احوالپرسی و معرفی دقیق وسایل نقلیه را انجام دهد. طراحی مورنین نشاندهنده سطح بالایی از یکپارچگی فنآوری است و بر زیباییشناسی براق و آینده نگر تأکید دارد که با انتظارات پیچیده مصرفکنندگان مدرن همخوانی دارد. این طراحی نه تنها مورنین را از نظر بصری جذاب می کند، بلکه نمادی از فناوری پیشرفته ای است که چری و ای-آی موگا به آن شهرت دارند.
مورنین همچنین از فناوری چاپ صدا و تشخیص چهره استفاده میکند. این فناوریها ربات را قادر میسازد تا خدمات شخصیسازی شده را با شناسایی مشتریان بازگشتی و تطبیق تعاملات خود بر اساس ترجیحات و تعاملات قبلی آنها ارائه دهد. این سطح از شخصیسازی در ایجاد روابط با مشتری، مورنین را به یک ابزار کاربردی در فروشگاهها تبدیل خواهد کرد.
توسعه ربات انساننمای مورنین همسو با تحولات صنعتی گسترده ای است که در آن ابزارهای دیجیتال، از جمله هوش مصنوعی و رباتهای انساننما، برای تکمیل فعالیتهای انسانی استفاده میشوند. Chery و AI MOGA با اتخاذ این نوآوریها نه تنها مسیر توسعه فناوری در محصولات خود را پیش میبرند، بلکه با تحول دیجیتال در صنایع سراسر جهان، سازگار میشوند.