مدیرعامل امداد خودرو ایران:
ارایه روزانه ۴ هزار خدمت از سوی امداد خودرو/ کاهش زمان انتظار امدادگر به ۲۵ دقیقه
مدیرعامل امداد خودرو ایران خدمات با نرخ استاندارد با در میانگین زمان انتظار ۲۵ دقیقه را از از مزیت های این شرکت اعلام کرد و گفت: میانگین زمان انتظار برای رسیدن امدادگر در سراسر کشور ٢۵ دقیقه (حتی در تهران ١۵ دقیقه) بوده و حدود ٧۵ درصد خدمات با نرخ مصوب در محل انجام و تنها ٣٠ درصد نیاز به حمل خودرو برآورد میشود.
![](/files/fa/news/1402/12/20/260129_339.jpg)
به گزارش
خودروکار - سید عباس میرحسینی ، مدیرعامل امداد خودرو ایران در یک نشست خبری از ارایه روزانه حدود ۴ هزار خدمت توسط این شرکت خبر داد و اظهار کرد: تمام تلاش امداد خودرو این است که بستر مناسبی برای خدمترسانی به تمام مشتریان و مصرفکنندگان سایر محصولات خودرویی داشته باشیم.
وی افزود: در حال حاضر با بیش از ١٠ دفتر منطقهای با میانگین ٣۰٠ نفر نیرو و بالغ بر ١۵٠٠ امدادگر فعال و متخصص در شهرها و استانهای کشور ، بیش از ٢٠ هزار کیلومتر خدمات جادهای به مردم ارایه می شود.
مدیرعامل امداد خودرو ایران خدمات این شرکت را به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته اعلام و تصریح کرد: روزانه سه هزار خدمات امدادی ارائه میشود؛ بنابراین نه تنها به محصولات ایرانخودرو خدمات تخصصی ارائه میدهد که برای سایر محصولات خودرویی نیز امدادرسانی و خدمات عمومی صورت میگیرد؛ چرا که سیاست کلان ایرانخودرو، جلب رضایت مشتری بوده و سعی شده در امداد خودرو ایران، فارغ از برندهای خودرویی، در همه زمینههای مورد نیاز مردم، خدمت رسانی کنیم.
وی با بیان اینکه مزیت رقابتی این شرکت در اختیار داشتن نماینده فعال بر خط در همه نقاط کشور است، گفت: سعی کردهایم طی سالهای اخیر از تکنولوژیهای جدید استفاده کنیم تا سطح خدمترسانی را افزایش دهیم براین اساس مرکز تماس قابلیت پاسخگویی ۵۰۰ تماس در هر لحظه را دارد و در کنار آن از تکنولوژی جدید هوش مصنوعی استفاده خواهیم کرد که این اقدام از سال گذشته آغاز شده و پیش بینی می شود در سال ۱۴۰۳ به بهرهبرداری کامل برسد.
میرحسینی تصریح کرد: ما فارغ از اینکه قرارداد خدمترسانی برای محصولات گروه صنعتی ایرانخودرو داریم، محصولات شرکتهای بهمنموتور، کرمانموتور و مدیرانخودرو نیز تحت قرارداد خدمترسانی امداد خودرو ایران است که بزرگترین مجموعه خدمترسانی به شمار می رود.
مدیرعامل امداد خودرو ایران، در رابطه با امداد نوروزی سال ۱۴۰۳، خبر داد: همچون سالهای گذشته برای امدادرسانی و ارائه خدمات به مشتریان در نوروز ۱۴۰۳، از پنجشنبه هفته جاری (۲۴ اسفند ماه) این امداد آغاز خواهد شد که جزئیات آن اعلام میشود.
وی تاکید کرد: برای هر نوع خدمترسانی علاوه بر تلفن ۰۹۶۴۴۰، سایت امداد خودرو و اپلیکیشن بسپر نیز فعال است و نکته قابل توجه صدور فاکتو برای هر خدمت است و حتی در موارد نیاز به حمل، پیشفاکتور برای مشتری صادر و در صورت پذیرش مشتری، حمل آن به نمایندگیهای مجازصورت میگیرد و تنها چنانچه تغییر مسیر صورت گیرد، هزینه قانونی اعمال میشود.
میرحسینی با بیان اینکه به دنبال ارائه خدمات بهتری به مشتریان هستیم، گفت: در بعضی از بزرگراهها از جمله الغدیر و تهران - شمال قرارداد انحصاری منعقد شده و هر چند این مسیرها برای شرکت هزینه بر است؛ اما اولویت خدماترسانی به مردم است.