به گزارش
خودروکار - کیانوش پورمجیب اظهار کرد: ساپکو با روی گشاده، پذیرای تمامی شرکتهایی است که در خود توان تامین و تدارک کیفی قطعات خودرو را به عنوان منبع جایگزین خارجی به منظور کاهش وابستگی صنعت خودروی کشور احساس می کنند.
وی مدیریت سازنده ارتباطات و تعامل هدفمند ساپکو و زنجیره تامین را پیش نیاز یکپارچگی و هم سویی برنامهها، اقدامات و اهداف ساپکو و زنجیره تامین در مسیر تعالی گروه صنعتی ایران خودرو دانست.
پورمجیب در خصوص ضرورت ارتقای کیفیت محصولات اظهار کرد: برگزاری نشست های هماندیشی با انجمن های سازندگان قطعات و انجمن همگن، به منظور برنامه ریزی منسجمتر در زمینه جهش کیفی قطعات و انجام تفاهم های راهبردی در این زمینه، نشان از عزم ساپکو در پاسخگویی به خواسته ذینفعان دارد.
مدیرعامل ساپکو با اشاره به مشکلات محیطی صنعت خودرو در تامین و تولید از قبیل قیمت گذاری دستوری، افزود: برای رفع این چالشها باید بهگونهای کیفیت محصولات را ارتقا دهیم که قدرت چانهزنی ما در افکار عمومی افزایش یابد.
پورمجیب از لزوم توافقات عملیاتی با زنجیره تامین و تدوین طرح جامع با راهبری حوزه کیفیت گروه صنعتی ایرانخودرو به منظور ثبت رکوردهای کیفیت و افزایش رضایت مشتریان خبر داد.
پورمجیب، مدیریت سازنده ارتباط با زنجیرهتامین را دیگر اولویت خود عنوان و خاطرنشان کرد: ارتباط سازنده با زنجیره تامین در تمامی سطوح سازمانی ساپکو ضروری است و احترام متقابل سطوح مختلف ساپکو و زنجیرهتامین، بزرگ ترین رهاورد مدیریت ارتباطات سازنده خواهد بود.
وی مدیریت سازنده ارتباط با زنجیرهتامین را پیشنیاز تحقق برنامههای کیفی و خودکفایی ساپکو دانست و ضمن تاکید بر ضرورت شفافیت اطلاع رسانی برنامهها و اقدامات و آگاهی سازندگان از اهداف و استراتژی ها، گفت: تعامل با زنجیره تامین در تمامی حوزه های برنامهریزی، مهندسی، کیفیت و حتی توسعه و بومی سازی فناوری های جدید همراه با ارتباط معقول و اصولی در ارتباط با زنجیره تامین اصلی ترین رویکرد ساپکو است.