کد خبر: ۵۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
پادکست خودروکار پلاس؛

بررسی چالش خدمات پس از فروش

یکی از مهمترین مسائلی که معمولا هنگام خرید خودرو مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد بحث کیفیت خدمات پس از فروش و تامین قطعات است، در این پادکست به بررسی اهمیت این موضوع می‌پردازیم.
به گزارش خودروکار، یکی از مهمترین مسائلی که معمولا هنگام خرید خودرو مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد، بحث کیفیت خدمات پس از فروش و تامین قطعات مورد نیاز است که این روزها و خصوصا در مورد خودروهای وارداتی به یک چالش تبدیل شده است.

در این پادکست به بررسی اهمیت این موضوع و اقداماتی که برخی شرکت‌ها در این زمینه انجام داده‌اند، می‌پردازیم.


برای شنیدن پادکست اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار