توشیهیرو میبه، مدیرعامل هوندا در بیانیهای گفت: هوندا در حال تبدیلشدن به یک برند الکتریکی در چین با مجموعهای از محصولات منحصر به فرد و متنوع الکتریکی است که فقط هوندا میتواند ارائه دهد.
چالش کلیدی پیش روی هوندا و همتایان اصلی ژاپنیاش، تویوتا موتور و نیسان موتور، رسیدن به رقبایی مانند تسلاست که در بخش خودروهای برقی پیشروی کردهاند.
هوندا هدف خود را برای عرضه ۳۰ مدل خودروی الکتریکی در سراسر جهان و تولید حدود دو میلیون خودروی برقی سالانه تا سال ۲۰۳۰ در اوایل سال جاری تعیین کرد. سال گذشته، این شرکت اعلام کرد که پس از سال ۲۰۳۰ فقط مدل های خودروهای برقی را در چین معرفی خواهد کرد.
بر اساس گزارش رویترز، دو سرمایهگذاری آن قصد دارند کارخانههای مونتاژ جدید فقط برای خودروهای برقی بسازند که انتظار میرود تولید آن در سال ۲۰۲۴ آغاز شود.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/