او در ادامه افزود: پورشه برای جبران کاهش فروش خودرو، چارهای جز طراحی مدل جدید کسب و کار در دنیای دیجیتال برای حفظ رشد ندارد.
پورشه قصد دارد ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون یورو در سال برای طراحی خدمات دیجیتالی مانند نرم افزاری برای یافتن فضای پارک خودرو هزینه کند.
این شرکت سال گذشته یک واحد
مربوطه را با دهها کارمند در نزدیک اشتوتگارت ایجاد کرد و این واحد
احتمالا با ایجاد مراکزی در سایر بازارها، حدود ۵۰۰ کارمند را در سطح جهانی
بکار خواهد گرفت.
به گفته مدیرمالی پورشه،
خدمات فناوری جدید سهم قابل توجهی در رشد دو رقمی درآمد این شرکت در سالهای
آینده خواهند داشت. درآمد پوشه در سال ۲۰۱۶ به میزان چهار درصد افزایش
یافت و به ۲۲.۳ میلیارد یورو (۲۴ میلیارد دلار) رسید.
پورشه که دومین منبع درآمد
بزرگ فولکس واگن پس از آئودی است، انتظار دارد سود عملیاتی در سال ۲۰۱۷ به
میزان مشابه رکورد ۳.۹ میلیارد یورو در سال ۲۰۱۶ باشد و فروش و درآمد این
شرکت رشد متوسطی را تجربه کند.
بر اساس گزارش رویترز، پورشه اعلام کرده است صرفه جویی سالانه ۱۰۰ میلیون یورو از سال ۲۰۱۸ را هدف گرفته است و برای این منظور همکاری با بنتلی و بوگاتی که دیگر برندهای لوکس فولکس واگن هستند را افزایش می دهد.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/