کد خبر: ۵۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
فاطمی امین در حاشیه هیئت دولت:

واردات خودرو هفته پیش مصوب شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با بورس کالا گفت: بسیاری از کالاها وارد بورس کالا شدند و در مورد خودرو قرار بود هماهنگی‌هایی صورت گیرد و تصمیم به عرضه خودرو در بورس کالا گرفته شد.
به گزارش خودروکار، سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه واردات خودرو اظهار داشت: واردات خودرو هفته پیش مصوب شد. یک مدت چالش‌های وجود داشت اما در حال حاضر در مسیر ابلاغ است.

وی در رابطه با صادرات قطعات خودرو به روسیه عنوان کرد: نمایشگاهی که در مسکو افتتاح شد حدود ۵۵۹ شرکت حضور داشتند که بعد از روسیه بیشترین حضور را ایران داشت و در بازدیدی که مقامات روسیه داشتند، غرفه داران گفتند بیش از حد انتظار از بازار استقبال شده است. ان شاءالله صادرات خوبی در حوزه قطعات خودرو داشته باشیم و احتمالاً توافقاتی در روزهای آینده در نمایشگاه انجام شود.

فاطمی امین در رابطه با بورس کالا گفت: بسیاری از کالاها وارد بورس کالا شدند و در مورد خودرو قرار بود هماهنگی‌هایی صورت گیرد و تصمیم به عرضه خودرو در بورس کالا گرفته شد. قیمت خودرو در بورس کالا به دو شکل قیمت پایه و قیمت پایانی است. قیمت پایه همان قیمت کالا خواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار