وی ادامه داد: خبرنگاران در جمهوری اسلامی کاملا با خارجی متفاوت هستند؛ همپای مردم، انقلاب را پیروز کردند همچنین این عزیزان سرمایه اصلی کشور هستند و رسالت آنها بسیار مهم است.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ورودی تولید خودروهای ما به دهنه قیف تبدیل شده و هیچ کس به فکر درست کردن آن نیست، تا چه زمانی باید سکوت کنیم!.
او افزود: سال ٨٣، پنج هزار و ٢٠٠ نقطه حادثه خیز داشتیم در سال ٩٥ هم همین موردها بود، این نقاط کشته میدهند، آن موقع به ما میگفتند اسم خودروهای تصادفی را اعلام نکنید زیرا تولید دچار مشکل میشود.
سردار هادیانفر گفت: همه دولتها مسئول بودند، چرا رسیدگی نکردید؟ چرا در ٨ سال گذشته در یکی از کمیسیونها هم شرکت نکردید؟. اگر دولت بخواهد، ۵۰ درصد مسئله حل خواهد شد. چرا وزارت بهداشت هیچ گام مثبتی برای تصادفات بر نمیدارد با صلوات که کاری انجام نمیشود.
پیشنهاد معاینه فنی به پلیس راهور برای کسب درآمد
سردار هادیانفر ادامه داد: ساختار معاینه فنی باید اصلاح شود، این موضوع با جان مردم سروکار دارد. من نمیتوانم برای درآمد معاینه فنی، چشمم را بر روی جان مردم ببندم.
او گفت: معاینه فنی من را دعوت کرده و پیشنهاد میدهد که از آنها حمایت کنم و تنها به دلیل پول این صحبت را میکند.
رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: ۱۸ درصد از جانباختگان تصادفات کشور، زیر ۱۸ سال هستند
کاهش تعداد فوتیها با واردات خودرو
سردار هادیانفر تاکید کرد: باید رقابت در بازار کشور ایجاد شود و لازم است کیفیت و ایمنی خودروها اصلاح شود.
او یادآوری کرد: بعد از واردات خودرو در سال ۸۵ و ۸۶ خودروهای داخلی رو به بهبود سازی رفتند، قبل از آن اصلا کسی دنبال چنین موضوعی نبود؛ در آن بازه زمانی، تعداد فوتیها با واردات خودرو کاهشی شد.
وی بیان کرد: بارها خودروسازان اعلام کردند که ۱۶۴ برنامه برای ایمنی و کیفیت خودروها دارند، اما در عمل چیزی مشاهده نکردیم.
سردار هادیانفر بیان کرد: ایربگها و ترمزها نقص فنی دارند و متاسفانه اصلا اصلاح نشده اند، میتوان گفت که خودروسازان فقط به فکر تولید خودرو هستند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/