او همچنین با تاکید برحفظ شاخص میانگین زمان انتظار مشتری در حد استاندارد و افزایش کیفیت خدمات امدادی به مشتریان گفت: به منظور افزایش رضایت مندی هموطنان، امدادخودرو سایپا با بهره گیری از فناوری های نوین ارتباطی، به کار گیری امدادگران و خدمت رسانان زبده و ماهر و نزدیک به 500 پایگاه امدادی موفق شد، چرخه پاسخ به درخواست ها را بهبود بخشد و همچنین با عقد تفاهم نامه همکاری با شرکت امداد خودرو ایران ضمن هم افزایی فعالیت ها توانسته ظرفیت ناوگان خود را افزایش دهد.
مدیرعامل امدادخودرو سایپا تصریح کرد: این شرکت با نظرسنجی آن لاین از تمامی مشتریان، اطلاع رسانی مکانیزه هزینه ها و ثبت تمامي سوابق خدماتی خودرو، شفاف سازی برای خدمات ارائه شده را اولویت خویش قرار داده است.
گفتنی است، طرح خدمات امداد تابستانی گروه سایپا، از اول تیرماه آغاز و تا پایان شهریور ماه سال جاری به صورت شبانه روزی در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.
هموطنان گرامي می توانند جهت دريافت انواع خدمات خارج تعمیرگاهی گروه خودروسازی سایپا، بيان نظرها و پيشنهادهاي خود در تمام ساعات شبانه روز با شماره 096550 تماس حاصل كنند و علاوه بر این جهت دریافت خدمات سرویس دوره ای، بازدید فنی پیش از سفر و نصب آپشن خودرو در منزل یا محل کار از طریق تماس با شماره 84444-021 نسبت به ثبت درخواست خود خصوصا پیش از سفر اقدام کنند.