کد خبر: ۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
قائم مقام سیباموتور:

سبد محصولات سیبا گسترده می شود/ قیمت کامیونت ها در سال آینده افزایش می یابد

با برنامه ریزی صورت گرفت در سال آینده کامیونت 8 تن هم به سبد محصولات سیباموتور اضافه می شود.
به گزارش خبرنگار اعزامی خودروکار به چین، مهرداد امینی قایم مقام سیباموتور در حاشیه بازدید از کارخانه خودروهای تجاری FAW گفت: این کارخانه مجهز به جدیدترین سیستم های تولید خودروهای سنگین است و در حال حاضر یکی از 2 شرکت برتز چین در تولید خودروهای تجاری محسوب می شود.

او ادامه داد: کیفیت و قیمت پایین مجصولات از ویژگی های اصلی این شرکت محسوب می شود و چندین سال است که جزو 2 برند مطرح هم از لحاظ تولید و هم کیفیت در چین است.

امینی با اشاره به مونتاژ و عرضه محصولات جدید FAW  در سیباموتور گفت: تاکنون چند محصول باکیفیت این شرکت از طریق سباموتور مونتاز و در بازار یاران عرضه شده است که د نظر داریم سال آینده با تولید کامیونت 8 تن سبد محصولات خود را کسترش دهیم.

او همچنین به سرمایه گذاری عظیم سیباموتور در بخش خدمات پس از فروش و ارائه خدمات جانبی مناسب به مشتریان گفت: ما از ابتدا برای ارائه خدمات پس از فروش مناسب سرمایه گذاری مناسبی انجام دادیم و با هدفگذاری سهامداران جدید گروه بهمن خدمات پس از فروش و رضایت مندی مشتریان با جدیت بیشتر دنبال می شود.

قائم مقام سیباموتور در مورد برنامه تولید و فروش این شرکت در سال آینده گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته یک هزار 100 دستگاه انواع کشنده های تک محور جفت محور و شاسی کامیون کمپرسی، به همراه هزار دستگاه کامیونت 6 تن و 8 تن که کامیونت 8 تن برای اولین بار عرضه خواهد شد.

امینی در پاسخ به سوال خبرنگار خودروکار مبنی بر احتمال افزایش قیمت محصولات در سال اینده گفت: با توجه به اجرای قوانین و مقررات ارتقا استانداردهای آلایندگی از یورو 3 به یورو 4 و تغییر کابین از مدل 2013 تا 2016 و اضافه کردن تجهیزات سخت افزاری، از اول فروردین سال آینده کشنده ها حدود 25 تا 30 میلیون افزایش قیمت و در کامیونت ها هم حدود 18 میلیون تومان افزایش قیمت خواهند داشت.

او در مورد توان بالای موتوری و کیفیت مناسب کامیون و کامیونت های FAW گفت: تاکنون هیچ مشکل موتوری و قطعات اصلی در خودروهای ارائه شده سیباموتور دیده نشده و اکثر مصرف کنندگان از خودروها و کیفیت محصولات رضایت زیادی داشته اند.

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار