فاطمه کاهی - سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی - در این باره اظهار کرد: نیروهای فنی و کارشناسی شرکت ملی پخش با جدیت تمام در حال رفع کامل این مشکل هستند و اکنون در بسیاری از جایگاه ها شرایط نرمال شده است.
وی افزود: ممکن است علت موضوع این باشد که در یک جایگاه تمامی نازل ها به سیستم هوشمند سوخت متصل نشده باشند، به عنوان مثال در یک جایگاه که ۵۰ نازل در آن وجود دارد، فقط ۲۵ نازل به سامانه هوشمند سوخت متصل شده اند.
او اظهار کرد: علت این مساله زمان بر بودن اتصال نازل ها به سیستم هوشمند سوخت است اما این اطمینان را می دهم که با سرعت این کار در حال انجام است و تمام سعی خود را برای حل کامل مشکل خواهیم کرد.
به گفته وی اگر نازلی به سیستم هوشمند سوخت متصل شده باشد، متصدی جایگاه نمی تواند مانع سوخت گیری به صورت یارانه ای شود، با این حال اگر مردم چنین چیزی را مشاهده کردند می توانند آن را به سامانه ۰۹۶۲۷گزارش دهند.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/