وی ادامه داد: بر اساس دستورالعملهای ابلاغی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی، اپراتورهای جایگاهها نباید مبلغی اضافه بر مبلغ سوخت را مطالبه کنند، مگر اینکه خدمات دیگری را با رضایت مشتری ارائه دهند.
سخنگوی شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی با تاکید بر اینکه افراد میتوانند شکایت خود را به شماره ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی وثبت شکایات شرکت ملی پخش گزارش دهند، گفت: شکایت در سریعترین زمان ممکن مورد بررسی و بازبینی قرار میگیرد و حتما به این موضوعات رسیدگی میشود.
به گفته کاهی، اگر فردی به اپراتورها اعتماد ندارد، بهتر است فرایند سوختگیری توسط خود فرد انجام شود اما در مجموع هیچ اپراتوری اجازه برداشت مبلغ بیشتر از کارت افراد را ندارد و اگر شخصی متوجه این اقدام شود، میتواند موضوع را گزارش دهد.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/