مطمئناً پیشرانه انتخاب شده HR-V یک چهار سیلندر خواهد بود، اما هنوز مطمئن نیستیم که این خودرو از انواع توربوشارژ یا تنفس طبیعی باشد. برای حفظ قابلیت انعطاف پذیری بی نظیر مدل خروجی، انتظار داریم ردیف دوم Magic Seat ظاهر تکراری داشته باشد. به نظر میرسد یک کابین مدرن با فناوری روز نیز بخشی از طراحی مجدد است.
قیمت ۲۰۲۲ HR-V نباید بیش از مدل فعلی افزایش یابد. در اروپا، HR-V توسط یک پیشرانه هیبریدی تولید شده از خودروهای هیبریدی اینسایت و آکورد تأمین خواهد شد، اما این شرکت اعلام نکرده است که هنگام فروش در آمریکای شمالی، چه موتوری در زیر کاپوت کوچکترین SUV خود خواهد داشت.
امید ما این است که هوندا پیشرانه قدرتمندتری در نسل بعدی HR-V ارائه دهد که میتواند در قالب یک ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری ۱۵۸ اسب بخاری تولید شده از خودروی جمع و جور Civic باشد. خروجی HR-V هرگز مانند هونداهای مدرن نخواهد بود، همچنین این خودرو سواری راحتی را حین رانندگی در جادههای پر از گودال نخواهد داشت.
HR-V طراحی داخلی مدرن تری را با این نسل جدید به کار خواهد گرفت و به وضوح از طراحی مجدد ۲۰۲۲ Civic الهام گرفته است. این رویکرد جدید و مینیمالیستی، کلاسیک و جذاب به نظر میرسد، یک فضای ذخیره سازی در شیفت روی کنسول مرکزی و یک دریچه تهویه مستطیل شکل طولانی، صفحات داشبورد بالا و پایین را تقسیم کرده است.
HR-V جدید همچنین دارای نمایشگر سرگرمی مستقل خواهد بود. مدل خروجی هوندا Magic Seat به شما اجازه میدهد تا در صندلی عقب به راحتی بنشینید، این ویژگی به HR-V کمک می کند که علی رغم اندازه آن، ظرفیت بار خوبی داشته باشد.
همه مدلها به احتمال زیاد با سیستم اطلاعات و سرگرمی صفحه نمایش لمسی با Apple CarPlay و Android Auto همراه خواهند بود. صفحه نمایش در وسط داشبورد به خوبی رخ نمایی می کند و به نظر میرسد بزرگتر از صفحه نمایش ۷.۰ اینچی مدل خروجی باشد. ما انتظار داریم موارد خوبی مانند Wi-Fi داخلی، رادیو SiriusXM و ناوبری درون داشبورد داشته باشیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/