سپر جلویی نیز تغییراتی داشته است و درست در زیر چراغ جلو تغییر شکل داده شده است. به نظر نمیرسد که جلو پنجره مشبک بزرگتر از قبل باشد، اما یک الگوی U شکل تخت دارد. علاوه بر این، تزئینات فلزی آرم سوبارو را در کنار خود دارند. بسته به سطح تریم، چراغهای مه شکن گرد و عمودی وجود دارد که هر دو دارای LED هستند.
تاکنون تنها یک تصویر از عقب نشان داده شده است و شاید به این دلیل است که JDM-spec Forester تقریباً مشابه گذشته است. به روزرسانیهای میان دوره معمولاً تغییراتی در گرافیک چراغ عقب ایجاد میکند، فاشیای تحتانی تجدید نظر شده در گوشهها دهانههای بزرگتری دارد و چراغهای مه شکن در آنجا باقی مانده اند. دریچه مرکزی نیز بزرگتر است فقط کوچکترین تغییرات را در دو طرف فارستر انتظار داشته باشید. سوبارو ممکن است برخی از تریمها را تغییر دهد، اما به طور کلی کراس اوور ظاهری یکسان دارد.
سوبارو رینگهای ۱۸ اینچی تازه را ارائه میدهد و سه رنگ جدید (Autumn Green Metallic، Cascade Green Silica، Brilliant Bronze Metallic) را به نسخه محلی کراس اوور خود اضافه میکند که در سطوح مختلف Touring، X-Break، Advance و Sport ارائه میشود.
با قدم گذاشتن در داخل کابین، فارستر ۲۰۲۲ تا حد زیادی مانند گذشته است، اما با انتخاب گزینههای جدید برای تودوزی رو به رو هستید. علاوه بر این، EyeSight با زاویه وسیع تری برای دوربین استریو و همچنین نرم افزار بهینه سازی بهتری ارتقا یافته است. سوبارو برای تقویت راحتی در سیستم تعلیق تغییراتی ایجاد کرده است، ضمن اینکه e-Active Shift Control اکنون در همه نسخههای مجهز به موتور هیبریدی e-Boxer موجود است.
سوبارو در حال حاضر پیش سفارشهای JDM-spec Forester را میپذیرد و انتظار داریم نسخه آمریکایی آن برای سال مدل ۲۰۲۲ طی هفتههای آینده رونمایی شود. نمونه اولیه آن در دسامبر سال ۲۰۲۰ در خاک آمریکا مشاهده شد، بنابراین اولین حضور رسمی آن احتمالاً زودتر از دیرتر اتفاق میافتد.
امیدوارم که فارستر آمریکایی موتور ۱.۸ لیتری توربوشارژ بنزینی را در نسخه اسپورت با قدرت ۱۷۴ اسب بخار (۱۳۰ کیلووات) و ۲۲۱ پوند فوت (۳۰۰ نیوتن متر) گشتاور در دسترس داشته باشد. گشتاور آن ۴۵ پوند فوت (۶۱ نیوتن متر) بیشتر از موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/