پنجمين شماره نشریه الکترونیکی مرکز ارتباطات گروه سایپا منتشر شد؛
"گام بلند؛ برای تنوع بخشی به محصولات خودرويی"/ پوست اندازی صنعت خودرو
پنجمين شماره نشریه الکترونیکی مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا با عنوان گام بلند؛ براي تنوع بخشي به محصولات خودرويي منتشر شد.
![](/files/fa/news/1400/2/9/199949_203.jpg)
به گزارش خودروکار، این نشریه الکترونیکی با بیان
مطالبی مختلف، تحت عناوینی مانند" برنامه هاي متعدد براي تنوع محصولات
خودرويي كشور"، " تنوع سازي به محصولات خودرويي يك الزام است"، "توليد
خودروهاي جديد بر مبناي صادرات باشد"،"سلايق همه مردم براي توليد خودرو
مدنظر قرار گيرد" و ... منتشر شد.
پنجمين نسخه از نشریه
الکترونیکی گروه خودروسازی سایپا، با یادداشت ها و گفتارهایی از مهدي صادقي
نياركي، بهزاد رحيمي، مهدي تقوي، محسن چمن آرا، سعيدپورآبادي و علي قنبري
همراه است.
مرکز ارتباطات و امور بین الملل
گروه خودروسازی سایپا مصاحبه ها و گزارش های خود در پرونده " گام بلند؛
براي تنوع بخشي به محصولات خودرويي " را در قالب یک نشریه الکترونیکی
گردآوری و منتشر کرده است.
علاقمندان می توانند این نشریه
الکترونیکی را در کانال های رسمی گروه خودروسازی سایپا در فضای مجازی و در
پایگاه اطلاع رسانی این گروه خودروسازی مشاهده کنند.
منبع: سایپانیوز
انتهای پیام/