کد خبر: ۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
مدیرعامل سیتروئن در نشست خبری:(15)

سایپا کاشان یکی از بهترین خودروسازی های ایران است/ c4 ابتدا به صورت سى بى يو به فروش مى رسد

لیندا جکسون مدیرعامل سیتروئن در نشست خبری به خط تولید کاشان اشاره کرد و گفت: خط تولید کاشان یکی از مدرن ترین خط های خودروسازی در ایران است که تمام استاندارهای ملزومه که در تمام جهان رعایت می شود در این مرکز نیز اجرا شده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، ليندا جكسون مدیرعامل سیتروئن  در نشست خبری خود بعد از همایش بین المللی صنعت خودرو گفت: سال ٢٠١٨ اولين سيتروئن از خط توليد كارخانه كاشان خارج مي شود.

او ادامه داد: سيتروئن و سايپا در ٥٠ سال گذشته با هم همكاري داشتند و از ٥٠ سال قبل تا به حال بيش از ١٠٠ هزار خودرو مشترك از ژيان تا  زانتيا توسط سايپا ساخته شده است.

خودروهايي که در كاشان توليد مي شود از نظر کيفيت در سطحي هستند كه ٣٠ درصد آنها را صادر خواهيم كرد و همه مدلهای تولید شده جديد هستند و بلافاصله بعد از معرفي جهاني راهي ايران مي شوند.


كارخانه كاشان موتورهاي جديد را توليد مي كند

مدیرعامل سیتروئن سيتروئن گفت: c4 امسال به صورت سي بي يو به فروش مي رسد و همكاري در شركت مبني بر رضايت مشتريان است.

او ادامه داد: همه مشتريان ما بايد همه خدمات را با همان كيفيتي که در سراسر جهان وجود دارد دريافت كنند و سيتروئن متعهد به همكاري با سايپا است و اين شركت دانش فني خود را به سايپا انتقال مي دهد.

مدیرعامل سیتروئن تاکید کرد: در این خط تولید ۳ محصول باید تولید شود که در حال بحث بر سر  این مدل ها هستیم.

او ادامه داد: C4 های وارداتی ارتباطی با محصولات تولیدی کاشان ندارد ،ما در واقع فرصت برای قطعه سازان ایجاد کرده ایم تا قطعات مشترک تولید کنند.

لیندا جکسون در مورد جزییات قراداد و نحوه همکاری با سایپا گفت: به طور قطع هر محصول که مشخص و تولید شود ارتباط موضوعی با بازار ایران خواهد داشت و قیمت مناسب برای ان در نظر خواهیم گرفت تا بتواند با رقبای خود رقابت کند.

مدیرعامل سیتروئن با تاکید بر اینکه باید گذشته را فراموش و به آینده نگاه کرد، گفت: محصول تولیدی در کاشان از نسل جدید خودرو و به روز خواهد بود که همزمان در بازار اروپا هم در حال عرضه است.

لیندا جکسون با اشاره به ماموریت خود در مورد بازار منطقه آسیا گفت: چندی پیش طی برنامه ای من مسئولیت منطقه را داشتم که در همین راستا تا سال ۲۰۲۵ بالای ۱ میلیون خودرو باید به فروش برسد که ۷۰ درصد آن باید رقابتی باشند.

او در توضیح رقابتی بودن گفت: رقابتی بودن به معنی به روز بودن محصولات و کاهش قیمت است که برای این موارد نیازمند بومی سازی هستیم.

مدیرعامل سیتروئن در خصوص همکاری گروه پژوسیتروئن با خودروسازان ایرانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر همکاری مشترک با شرکت ایران خودرو برای تولید ۲۰۰ هزار خودرو هستیم.

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار