به گزارش خودروکار، پیکاپ های سنگین برای انجام مشاغلی ساخته شده اند که همتایان نیم تنی آنها قادر به انجام آن نیستند و شورولت سیلورادو ۲۰۲۱ ۲۵۰۰HD و ۳۵۰۰HD از این قاعده مستثنی نیستند. این خودرو برای سال جدید به قابلیتهای تازهای مجهز شده که مهمترین مورد را میتوان به افزایش ظرفیت یدککشی مربوط دانست.
بزرگترین پیکاپ شورولت همچنین مجموعهای از فناوری کمک تریلر را در اختیار شما قرار میدهند و با خودروهای فورد سوپر Duty و رام HD رقابت کنند. با وجود تنظیمات بی شمار سیلورادو HD، از جمله کابین جادار خدمه، حتی گرانترین نسخهها نیز نمیتوانند با مجللترین فضای داخلی فورد یا رام مطابقت داشته باشند.
بدنه شورولت مطمئناً جسورانهترین نوع کلاس است، البته کلاس بسیار کمتری نسبت به GMC Sierra HD دارد. همراه با انبوهی از فن آوریهای جدید، سیلورادو HD ۲۰۲۱ اکنون دارای حداکثر امتیاز یدک کشی بالاتر از ۳۶۰۰۰ پوند است. شورولت در سیلورادو ۳۵۰۰HD گفت که با به روزرسانی سخت افزار، سیستم تعلیق و بسته بندی چرخ ها، حداکثر امتیاز سال گذشته را ۵۰۰ پوند افزایش داد.
آخرین لیست نسخههای ویژه سیلورادو HD در رنگ بندی، شامل نسخه مشکی (نیمه شب)، نسخه تک رنگ Z۷۱ Sport، نسخه پر زرق و برق Z۷۱ کروم و نسخه ویژه کارهارت است. دومی دارای نشانهای کراهت فراوان، رنگ منحصر به فرد Mosaic سیاه با جزئیات نوار چوبی، روکش چرم سیاه و سفید و رنگ قهوهای Carhartt و روکش نرم تونویی است.
ما میتوانیم ۲۵۰۰HD را با کابین خدمه و تخت استاندارد بار انتخاب کنیم، همچنین میخواهیم چهار چرخ متحرک و پیشرانه دیزل تصفیه شده Duramax را به سطح LT اضافه کنیم. میخواهیم بسته Z۷۱ آفرود (چرخهای ۱۸ اینچی، لاستیکهای تمام زمین، سیستم تعلیق ارتقا یافته، محافظت از زیر بدنه) را برای استایل بهتر و قابلیتهای بهتر توصیه کنیم.
در بسته راحتی موارد مطلوبی ارائه شده است که شامل صندلی راننده برقی ۱۰ طرفه، کنترل آب و هوای دو منطقهای، صندلیهای گرم شونده جلو، روشنایی تخت خواب باری LED، فرمان گرم شونده، استارت از راه دور و ... است. سیلورادو ۲۵۰۰HD و ۳۵۰۰HD دارای استاندارد ۶.۶ لیتری V-۸ مجهز به گاز است که ۴۰۱ اسب بخار قدرت و ۴۶۴ پوند فوت گشتاور ایجاد میکند و با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک سازگار است.
دیزل ۶.۶ لیتری V-۸ Duramax به صورت اختیاری از نسل قبلی برخوردار است. همچنان به تولید ۴۴۵ اسب بخار قدرت و ۹۱۰ پوند فوت ادامه میدهد، اما اکنون به یک اتوماتیک ۱۰ سرعته آلیسون رسیده است. این موتورها با پیشرانه عقب یا چهار چرخ متحرک میشوند و هر کدام با محور تک چرخ یا دو چرخ عقب سازگار هستند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/