کد خبر: ۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
در گفتگو با خودروکار مطرح شد

تیکاف تیگو 5 جدید در بازار زیر 100 میلیون تومان/ وقتی قد بلند چری قد علم می کند

خودروی شاسی بلند تیگو 5 جدید با آپشن های بیشتر نسبت به نسل قبلی و تغییرات در طراحی ظاهری توسط مدیران خودرو راهی بازار شده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، بابک صدرایی مدیر بازاریابی برند چری شرکت مدیران خودرو با اشاره به عرضه تیگو 5 نیوفیس توسط این شرکت گفت: این خودرو در ادامه معرفی و عرضه خودروهای تیگو شرکت چری در بازار ایران عرضه شده و این شرکت تمرکز ویژه ای برای تولید محصولات این کلاس دارد و در آینده نسل های بعدی این خودرو هم عرضه خواهد شد.

او در مورد آپشن های نسل جدید تیگو 5 گفت: تمام آپشن های روز و مورد نیاز مشتریان در این خودرو عرضه شده که از این بین می توان به سیستم کنترل فشار باد تایرها، آینه جمع شونده برقی همراه با گرمکن، مانتیور 8 اینچی لمسی، چراغ های ال ای دی در عقب و جلو و همراه با سانروف و ... می توان نام برد.

صدرایی در مورد تغییرات ظاهری تیگو 5 نیوفیس نسبت به نسل قبلی این خودرو گفت: 22 مورد تغییر ظاهری و 13 مورد تغییرات آپشنی نسبت به نسل قبلی در این خودرو صورت گرفته است.

مدیر بازاریابی برند چری شرکت مدیران خودرو با اشاره به قیمت عرضه این خودرو در بازار گفت: این خودرو در 2 مدل اکسلنت و لاکچری عرضه خواهد شد که مدل اکسلنت با قیمت 99 میلیون 900 هزار تومان و مدل لاکچری با قیمت 93 میلیون و 900 هزار تومان عرضه می شود.

او ادامه داد: مدل اکسلنت نسبت به مدل لاکچری آپشن های بیشتری از جمله سیستم پایداری، ایربگ های جانبی، سیستم روشن شدن اتوماتیک چراغ ها در شب و سنسور باران را دارد.






انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار