به گزارش خودروکار، سانگ در مصاحبهای گفت تصمیم دارد این شرکت کرهای را با تقاضای جوانان همگام سازد و بهتدریج از تولید موتورهای احتراقی فاصله بگیرد. انتظار میرود کیا بهزودی برنامههای محصولات آتی خود را اعلام کند.
بهعلاوه قرار است این شرکت در ماههای آینده از یک لوگوی جدید پردهبرداری کند. برنامه جدید کیا که موسوم به برنامه «اس» (حرف ابتدایی کلمه شیفت به معنای تغییر) است با هدف انتقال این برند به بازارهای لوکستر اجرا خواهد شد.
کیا تصمیم دارد با عرضه مدلهای جدید به یکی از پیشگامان حوزه خودروهای برقی تبدیل شود. سانگ گفت: «ما میخواهیم بهروزتر، پویاتر و نوآورانهتر باشیم. ما میخواهیم تجارت خود را به سمت آینده سوق دهیم.» ماه گذشته کیا اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۷ هفت محصول برقی جدید را معرفی خواهد کرد.
منبع: دنیای اقتصاد
انتهای پیام/